Gjest vimselot Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Hva vil skje hvis f.eks jeg møter en mann og han spør meg (dette er hypotetisk) hvor mange jeg har hatt sex med før jeg møtte han? Hva vil skje hvis jeg svarer 70-80 cirka, har kommet ut av tellinga, kan godt være over hundre, pluss to ganger gruppesex, men ikke gruppesex med menn. Hvordan vil denne hypotetiske mannen reagere og hva vil han tenke om "meg" da? Som jeg sa i en annen tråd, nekter jeg å svare hvis jeg forelsker meg igjen og det er gjensidig, jeg vet antallet, men jeg snakker ikke om meg selv. Det mest viktigste av alt: jeg har testet meg for kjønnsykdommer. For selvsagt har jeg hatt ubeskyttet sex. Hvorfor lurer så mange på hvordan sexlivet var, før man evt. giftet seg? Er det vanlig? Det er ganske normalt å fortelle at man har vært gift før, har hatt to-tre samboere tidligere, men å spørre og granske sexlivet til andre, synes jeg er helt på kanten. Men hvordan vil en mann reagere, tror dere damer, om "jeg" svarer, kanskje over 100... Og dere menn, hva ville dere tenke da? At det må være utroskap? At dere har for liten pikk, eller tidlig sædavgang osv.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Nå er ikke jeg mann, men kan svare for meg selv: Tror den første reaksjonen min ville vært "Jøss, det var endel.." Ikke ment på hverken noen god eller dårlig måte, men mest overraskelse. Nå mener jeg at alle skal få gjøre hva de selv vil med livet sitt, og at så lenge det ikke er noe sykdom inne i bildet så vil det ikke være noe problem, men tror likevel at jeg kanskje hadde følt meg litt usikker, siden det er et såpass høyt nummer. Men så lenge jeg hadde fått bekreftelse på at jeg var den beste (lyv! ), og den eneste som teller nå, så hadde det ikke plaget meg (håper jeg). Hadde jeg funnet ut at du hadde vært utro derimot hadde jeg blitt mye mer skeptisk. Vet at selv om det finnes mange menn som synes det er kult å pule rundt, så er det nok av dem som er hyklere, så det er ikke greit for kvinner. Samtidig så føler jeg at også på dette området så er kvinner sin egen verste fiende (men det var vel ikke det du spurte om).
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg ville aldri spurt nettopp fordi jeg ikke har lyst til å høre sånne ting. Ikke at jeg forventer at hun ikke har en fortid, men jeg vil bare ikke dvele ved det. Jeg vet det ville gjort meg sjalu og usikker selv om det ikke er noen grunn til å være det. Så da er det bedre å bare ikke snakke om det i det hele tatt. Det samme gjelder for mine tidligere eskapader.
Gjest vimselot Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Hvis/når jeg får en ny mann og han er så dum at han spør meg, hvor mange jeg har hatt sex med før han, da dummer han seg loddrett ut overfor meg. Jeg ville nektet å svare. Kastet han ut av livet mitt (lett å si, om han jeg er tent på nå spør, skal jeg lyge da og si at dette har du ingenting med, det er vel ca. 30 prosent av dine kamerater, pluss alle de du ikke kjenner...og være helt spydig...??? hvor mange barn han har, med hvor mange damer (ja, jeg er 39, god og gammel). Men dypere har jeg aldri tenkt å stikke nesa mi. Det må jo være svært kristne som spør om slikt, og de har jo som sagt ikke sex før ekteskapet. (Unnskyld dere kristne)
Gjest A57B52 Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Jeg vil ikke selv ha mann som har hatt altfor mange sex partnere rett og slett fordi det sier noe om hva denne personen syntes om "opplevelsen sex" om de ser på det som noe spesielt man deler med spesielle mennesker eller om " det bare er noe en gjør" . Så hvis en mann hadde fortalt meg at han hadde hatt 25- 30 forskjellige sex partnere hadde jeg aldri vurdert ham som kandidat for et seriøst forhold . I forhold til venninner , som jeg ikke skal ha et kjæresteforhold til , bryr jeg meg ikke om hvor mange de har hatt sex med ..
Gjest vimselot Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Jeg vil ikke selv ha mann som har hatt altfor mange sex partnere rett og slett fordi det sier noe om hva denne personen syntes om "opplevelsen sex" om de ser på det som noe spesielt man deler med spesielle mennesker eller om " det bare er noe en gjør" . Så hvis en mann hadde fortalt meg at han hadde hatt 25- 30 forskjellige sex partnere hadde jeg aldri vurdert ham som kandidat for et seriøst forhold . I forhold til venninner , som jeg ikke skal ha et kjæresteforhold til , bryr jeg meg ikke om hvor mange de har hatt sex med .. Takk for ærlig svar. Jeg vet jo ikke alderen din, men om du nå er 58 år, og du blir forelsket, ville du da synes det var mange han hadde hatt før deg, ons? Det blir jo helt umulig å svare på denne tråden, alt avhenger jo av alder, og gjennomsnittsalderen her på kg er jo ca 20... Moderator, kan du vennligst slette denne tråden?
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 For OSS Menn går grensen for antall sexpartnere et sted mellom alder delt på halvparten, grovt sett i forhold til seksuell lavalder ganger Pi delt på roten av 22 som er antall kapitler i bibelen pluss hvor kåte vi er på dama i utgangspunktet! Alt over 2 er å anse som grov prostitusjon fra hennes standpunkt! Alt under 20 er å anse som; skallet ,fet med store åpenbare genetiske mangler sett fra mannens standpunkt! Ble du klokere? Ganja, it's good for your astma!
Gjest Not Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Jeg er på alderen din Vimselot! Litt yngre da.. Hehe! Jeg mener at fortid, antall partnere osv. er helt uvesentlig for hva jeg synes om en mann.. Har skrevet litt om dette i en annen tråd. Jeg er ganke åpen, forteller ikke antallet, da jeg ikke vet det. Jeg spør også ærlig.. Da jeg møtte eksen min, spurte jeg han om han noen gang hadde kjøpt horer. Dette spurte jeg om fordi en venninne av meg har vært luksusprostituert, og hun fortalte at det var flere unge kjekke gutter enn gamle griser som hadde kjøpt sex av henne. Han var ærlig og svarte ja.. Jeg spurte da, selvsagt om hvorfor? Han svarte at han var singel og ble med en eldre fyr på jobben når de var på messer i tyskland. Og at det var "ganske" vanlig en periode. Mitt neste spørsmål var da, om det var kult? Han er fortsatt ærlig og svarer at det var ganske kult, litt kinky, men etterpå følte han seg litt ekkel(som en gammel gris)... Vi lo begge to! Forandret ikke mitt syn på han i det hele tatt, jeg likte han like godt, og er såpass opplyst at jeg vet at dette ikke er unormalt. Han var en god mann på alle områder. Ser ikke noe galt i hverken å spørre eller svare ærlig. Åpenhet skaper tillit, og fortid er bare med på å forme den du er i dag. Mange livserfaringer på godt og vondt hjelper deg bare til å bli(forhåpentligvis) mere reflektert. Ser ingen grunn til å legge skall på ting i et forhold. Er da logisk at en dame/ mann på 30+ har endel seksuell-erfaring. Erfaringene kan være uvesentlige eller vesentlige.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 Ei jeg hadde et forhold til fortalte uoppfordret at hun hadde hatt over 100, da hun var 25. Hun var 35 da hun fortalte det. Men det brydde jeg meg lite om det var værre at hun hadde hatt seg med en labrador, og skrytt av det i fylla.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #10 Skrevet 29. september 2007 Å kjøpe andre mennesker for sex sier jo veldig mye om egen intigritet og moral..hadde aldri kunne vært sammen med en som hadde kjøpt sex../ mener det ikke gjenspeiler et sunt menneske
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #11 Skrevet 29. september 2007 Å kjøpe andre mennesker for sex sier jo veldig mye om egen intigritet og moral.. ..eller desperasjon. Sex er ett grunnleggende menneskelig behov. Noen har bare ikke sjans for å få det av diverse grunner, skal de være nødt til å dø etter livslangt ufrivillig sølibat, fordi moralister har bestemt at de versågod får ordne seg på standardmåten ? Det synet vitner også om dårlig moral..
W. Wallace Skrevet 30. september 2007 #12 Skrevet 30. september 2007 Så lenge du hadde vært emosjonelt stabil, sosialt oppegående og generelt glad i livet ville det neppe spilt noen rolle. Jeg hadde sannsynligvis gjort en ekstra innsats for å toppe de 143,5 andre, og det hadde jeg selvsagt fiksa
Gjest Don Giovanni Skrevet 30. september 2007 #13 Skrevet 30. september 2007 Dersom du hadde hatt 70-80 partnere (inkl. ons), gruppesex samt sex med 30% av kameratflokken min ville jeg nok ikke ansett deg som en potensiell kjæreste nei. Jeg ville reagert negativt. Sorry men sånn er det. Det med kameratflokken alene er nok til å diskvalifisere deg i min bok. Selve antallet partnere er jeg litt usikker på om jeg syns er så viktig. Men de jentene jeg kjenner som har hatt mange partnere er alle jenter jeg ikke ville hatt noe forhold til, så jeg skaper meg vel noen assosiasjoner som ikke går i din favør vil jeg tro.
Gjest Not Skrevet 30. september 2007 #14 Skrevet 30. september 2007 Så lenge du hadde vært emosjonelt stabil, sosialt oppegående og generelt glad i livet ville det neppe spilt noen rolle. Jeg hadde sannsynligvis gjort en ekstra innsats for å toppe de 143,5 andre, og det hadde jeg selvsagt fiksa Hehe.. Enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå