Gå til innhold

ansiktsrens til dusjing!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen gode tips til en deilig rens jeg kan bruke i dusjen? gjerne èn som fjerner sminkerester. og siden jeg foretrekker å bruke sånt i dusjen, må den være av typen du smører inn et vått ansikt med, og så skyller rett av. ikke noe sånn hokus-pokus la det sitte på i fem min og så fjerne med bomullsdotter :)

jeg har uren, men veldig sensitiv hud. litt fet..

alle tips mottas med brakapplaus og stående ovasjoner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en ansiktsgele fra Elizabeth Arden som jeg syns er veldig god :) Fjerner sminke og renser huden. Bare vasker ansiktet med den, er kjempekjekt :)

Gå på et parfymeri og forklar hva du vil ha, så finner de nok en som passer til din hudtype.

Skrevet

takk for svar, men jeg har så dårlig erfaring med produkter fra parfymerier. de er som regel for parfymerte for huden min. aller helst vil jeg ha en rens uten mineralske oljer :)

Skrevet

Jeg bruker ansiktsmelken fra Dr. Hauschka. Mild, fjerner lett sminken og er drøy i bruk. Naturlige produkter. Fås kjøpt på helsekosten.

Skrevet

Clinique Liquid Facial Soap Mild er akkurat som du beskriver:) Den er parfymefri og passer veldig godt for sensitiv hud med urenheter. tørker ikke ut huden og fjerner all sminke. Lett å bruke i dusjen:)

Skrevet

Eg har Garnier sin grøne i dusjen, billeg og ganske bra :)

Skrevet
Clinique Liquid Facial Soap Mild er akkurat som du beskriver:) Den er parfymefri og passer veldig godt for sensitiv hud med urenheter. tørker ikke ut huden og fjerner all sminke. Lett å bruke i dusjen:)

Denne har jeg også vært fornøyd med.

Skrevet

md formulations facial wash for sensitiv hud er perfekt for hud som er uren og dermed bør renses godt. Den tørker ikke ut huden og er ikke sterk på noe måte. Innholder små doser glycolsyre som er ideelt for uren hud. Fås hos hudpleier.

Vichy har også greie, som er noen hakk billigere.

Skrevet

Jeg bruker denne fra Clarins i dusjen hver morgen. Det er rens med små peelingkorn i som er ment å kunne brukes daglig. Jeg synes jeg får fin, glatt hud av den, og så lukter den godt og friskt (sitrus/appelsin) i motsetning til en del andre Clarinsprodukter.

Skrevet
Hvor store er de kornene i Clarins- rensen, Fresi?

Tja, de er ikke så veldig store, og jeg tror at det er færre av dem enn i vanlig peeling, slik at følelsen er mer som en rens. Hvis man ikke gnikker og gnir da :ler: . Og selve rensen har en behagelig konsistens, som en mellomting mellom gele og mer kremete.

Synes jeg da :sjenert:

Skrevet

takk for svar, alle sammen :)

mye av det dere nevner har jeg allerede prøvd, men jeg skal prøve resten i kronologisk og alfabetisk rekkefølge. bare for å gjøre det enklest mulig, liksom... haha! nå er jeg bra trøtt :)

Skrevet

Pureluxrens. Smører på før jeg går på WC, lar den virke mens jeg sitter der, vasker hår og skyller av.

Skrevet

Jeg har Special cleasing gel fra Dermalogica stående i dusjen. Veksler litt mellom den og ultracalming cleanser.

Skrevet (endret)

Cliniderm skumvask (rosa pumpeflaske). Inneholder salicylsyre, og er derfor fin til uren hud. Og den lukter kjempegodt.

Endret av Plym

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...