Gjest trude.lutt Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg har sorte støvletter, farge på strømpebukse er det jeg lurer på. Noen forslag?
snooops Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Ville tatt svart strømpebukse også jeg.
Miel Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Mørk grå eller svart. Kan også være fint med f.eks. rosa eller en annen kontrastfarge, men da bør du ta opp den fargen i et eller annet tilbehør.
Gjest Frk Åberg Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg syns du kan bruke mye forskjellig. Enten svart, grå eller (natur)hvit hvis du vil ha det mer nøytralt, eller en skikkelig kontrastfarge. Jeg syns derimot ikke nødvendigvis at man må ta fargen opp i annet tilbehør. Men ville nok vært mer forsiktig med sterke farger på tilbehøret hvis de ikke er samme farge, eller hvertfall passet på at ulike fargekombinasjoner ser gjennomtenkt ut. Jeg liker f.eks. kombinasjonen lys grå ull og sennepsgult. Syns ikke nødvendigvis at man må ha veske eller smykker med sennepsgult av den grunn, fordi jeg fort syns det ser litt overplanlagt ut. Jeg liker bedre å matche med mindre detaljer, eller ha farger som er fine sammen. Men hver sin smak.
Miel Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Hm, ja, jeg burde kanskje presisert at når jeg sier "ta opp fargen i tilbehøret", så tenkte jeg øredobber eller et annet smykke, eller belte kanskje, ikke akkurat skjerf, veske, vanter og full pakke. Dét blir litt voldsomt, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå