Gå til innhold

Innvitasjoner

Gjest *englefjes*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Er det noen som kan anbefale et sted der jeg kan finne invitasjoner?

Har sjekket ut bryllupsbutikken.no, kortshop.no osv...men har ikke klart og finne akkurat det jeg er på jakt etter.

Har valgt cream&gold som fargetema og er veldig glad i perler

Endret av *marie*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ønsker å kjøpe invitasjoner ferdige vet jeg ikke, men hvis det er aktuelt å lage dem selv, falt jeg heeelt for en invitasjon i den nye panduro-katalogen. Du kan hente katalogen i butikkene eller bestille den på www.pandurohobby.no. Se på side 111. Et par der jeg synes er kjempefine! Det ser heller ikke så veldig vanskelig ut å lage. :jepp: Dessuten har de mange andre tips ellers i katalogen. :)

Jeg har en kjole som er helt hvit med litt blått på, så jeg vil helst ikke bruke krem-hvitt og gull i invitasjonene, men tenker på å gjøre litt om på de i katalogen. Uansett blir det nok panduro som blir stedet for min invitasjonsshopping! :)

Skrevet
Hvis du ønsker å kjøpe invitasjoner ferdige vet jeg ikke, men hvis det er aktuelt å lage dem selv, falt jeg heeelt for en invitasjon i den nye panduro-katalogen. Du kan hente katalogen i butikkene eller bestille den på www.pandurohobby.no. Se på side 111. Et par der jeg synes er kjempefine! Det ser heller ikke så veldig vanskelig ut å lage. :jepp: Dessuten har de mange andre tips ellers i katalogen. :)

Jeg har en kjole som er helt hvit med litt blått på, så jeg vil helst ikke bruke krem-hvitt og gull i invitasjonene, men tenker på å gjøre litt om på de i katalogen. Uansett blir det nok panduro som blir stedet for min invitasjonsshopping! :)

Så gøy at du nevnte de, hadde faktisk merket av de i katalogen fra før :fnise:

Liker også de på s 109.

Utfordringen min er at jeg ikke er så veldig "handy", men jeg kan jo gjøre et forsøk i alle fall

Gjest Gjest_Liseann_*
Skrevet
Så gøy at du nevnte de, hadde faktisk merket av de i katalogen fra før :fnise:

Liker også de på s 109.

Utfordringen min er at jeg ikke er så veldig "handy", men jeg kan jo gjøre et forsøk i alle fall

www.kortbutikken.no! De har endel fint, vi var kjempefornøyde med innvitasjonene og bordkortene vi bestilte derfra. Verdt å sjekke hvertfall:)

Gjest Blondie65
Skrevet

Bare et lite tips fra sidelinjen:

Det heter invitasjon. Med en n.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hei,

Er det noen som kan anbefale et sted der jeg kan finne invitasjoner?

Har sjekket ut bryllupsbutikken.no, kortshop.no osv...men har ikke klart og finne akkurat det jeg er på jakt etter.

Har valgt cream&gold som fargetema og er veldig glad i perler

Alternativt går det an å lage invitasjonene selv i f.eks word eller power point. Så finne trykkeri til å trykke de.

Har tenkt å gjøre dette selv, og har fått pris på ca 350 kr for 55 innbydelser hos Allkopi. Da blir de trykt på kremfarget ark, str. A5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...