Gå til innhold

G punkt vibrator

Gjest Gjest_Gjesten_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

Hallo!!!!

Har noen spørsmål til dere som allerede har en g punkts vibrator!!!

Jeg har flere vibratorer, (rabbit ol),- men har veldig lyst på en g punkts vibrator!! Har lest så mye om dette punktet i det siste,- og har aldri funnet mitt..(eller har vel kjent den følelsen av å måtte tisse,- og stoppet der)

Har lest mye om fun factorys STUBBY og g- ormen.. synes disse virker ok,- men ville gjerne høre med dere hva dere synes er best,- og om noen av dere har disse..? I den jungelen av hjelpemidler er det ikke lett å bestemme seg...lol..

TAKK!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jente26_*
Skrevet

Hei hei

Jeg har G-ormen selv, og syns den fungerer veldig bra. Den gjør jobben sin så absolutt, og får ikke følelsen av å måtte tisse, men det varierer vel fra person til person.

Men må ikke vri den rundt og rundt for å lete, man merker når den har funnet fram selv :D

Absolutt å anbefale!

Skrevet

Hei igjen..

Takk for svar,- noen flere med erfaringer?? :-D

Skrevet

Kona liker godt funfactorys Friendly, syns den treffer godt hennes g-punkt.

Gjest David John jr.
Skrevet
Hallo!!!!

Har noen spørsmål til dere som allerede har en g punkts vibrator!!!

Jeg har flere vibratorer, (rabbit ol),- men har veldig lyst på en g punkts vibrator!! Har lest så mye om dette punktet i det siste,- og har aldri funnet mitt..(eller har vel kjent den følelsen av å måtte tisse,- og stoppet der)

Har lest mye om fun factorys STUBBY og g- ormen.. synes disse virker ok,- men ville gjerne høre med dere hva dere synes er best,- og om noen av dere har disse..? I den jungelen av hjelpemidler er det ikke lett å bestemme seg...lol..

TAKK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:filer:

Snakker vi mannlig eller damlig G-punkt her???

Skrevet

Hei!!

ts her.. Jeg snakker om det kvinnelige g punkt! :lol:

Takk til alle dere som har svart... :smilyblomst:

Får nok skaffe meg nick snart... Vanvittig mye bra å lese her i forumet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...