Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Hallo!!!! Har noen spørsmål til dere som allerede har en g punkts vibrator!!! Jeg har flere vibratorer, (rabbit ol),- men har veldig lyst på en g punkts vibrator!! Har lest så mye om dette punktet i det siste,- og har aldri funnet mitt..(eller har vel kjent den følelsen av å måtte tisse,- og stoppet der) Har lest mye om fun factorys STUBBY og g- ormen.. synes disse virker ok,- men ville gjerne høre med dere hva dere synes er best,- og om noen av dere har disse..? I den jungelen av hjelpemidler er det ikke lett å bestemme seg...lol.. TAKK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Gjest_jente26_* Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hei hei Jeg har G-ormen selv, og syns den fungerer veldig bra. Den gjør jobben sin så absolutt, og får ikke følelsen av å måtte tisse, men det varierer vel fra person til person. Men må ikke vri den rundt og rundt for å lete, man merker når den har funnet fram selv :D Absolutt å anbefale!
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Hei igjen.. Takk for svar,- noen flere med erfaringer?? :-D
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 G-ormen funker ikke for meg. har veldig lyst på denne http://cpunktet.no/Innhold/Magasinet/Sexle...atefolderid=342 Jeg har aldri hatt noen g-punktorgasme, men kjenner i enkelte stillinger at det er vanvittig godt.
Gina22 Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 G-ormen funker ikke for meg. har veldig lyst på denne http://cpunktet.no/Innhold/Magasinet/Sexle...atefolderid=342 Jeg har aldri hatt noen g-punktorgasme, men kjenner i enkelte stillinger at det er vanvittig godt. Jeg liker den godt :søvn:
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Kona liker godt funfactorys Friendly, syns den treffer godt hennes g-punkt.
Gjest David John jr. Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Hallo!!!! Har noen spørsmål til dere som allerede har en g punkts vibrator!!! Jeg har flere vibratorer, (rabbit ol),- men har veldig lyst på en g punkts vibrator!! Har lest så mye om dette punktet i det siste,- og har aldri funnet mitt..(eller har vel kjent den følelsen av å måtte tisse,- og stoppet der) Har lest mye om fun factorys STUBBY og g- ormen.. synes disse virker ok,- men ville gjerne høre med dere hva dere synes er best,- og om noen av dere har disse..? I den jungelen av hjelpemidler er det ikke lett å bestemme seg...lol.. TAKK!!!!!!!!!!!!!!!!! Snakker vi mannlig eller damlig G-punkt her???
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Hei!! ts her.. Jeg snakker om det kvinnelige g punkt! Takk til alle dere som har svart... Får nok skaffe meg nick snart... Vanvittig mye bra å lese her i forumet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå