Gå til innhold

reflex eller hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jupp, da lurer jeg atter en gang.

Burde jeg gå for (til barnet mitt på snart 2 år)

reflex regntøy (babyshop 299,-)

eller hus regntøy (barnas hus 249,-)

Noen som har erfaringer med disse?

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

so rart, jeg satt med inntrykket om at det er mange foreldre med erfaring av alt mulig rart her :sjenert:

Skrevet

Har ikke prøvd det fra Barnas hus, men regntøyet fra Reflex er vi godt fornøyd med til ettåringen vår.

"Alle" ungene i barnehagen har likt, så det er tydelig at alle foreldrene har lest testen hos Foreldre og Barn, der dette regntøyet kom godt ut. :ler: Jeg har merket det godt, iallefall.

Skrevet
Har ikke prøvd det fra Barnas hus, men regntøyet fra Reflex er vi godt fornøyd med til ettåringen vår.

"Alle" ungene i barnehagen har likt, så det er tydelig at alle foreldrene har lest testen hos Foreldre og Barn, der dette regntøyet kom godt ut. :ler: Jeg har merket det godt, iallefall.

på barnas hus sine sider står det at det er hustec sitt regntøy som kom ut best i test i foreldre og barn-aug 07 testen. reflex kom kanskje best ut i testen som ble tatt før den?!

Skrevet

yupp, da ble det reflex regntøy her i huset ja.

Skrevet

Vi har brukt reflex regntøy i 3 år, har prøvt andre innimellom men går alltid tilbake til reflex. Billig er de og!

bare litt kjedelig at "alle" har samme sort bare i forskjellige farger, men det er vel et kvalitetstegn!

Skrevet
bare litt kjedelig at "alle" har samme sort bare i forskjellige farge

:jepp: men valgte å gå for den vi og, det så ut til å være et godt kjøp

Skrevet
:jepp: men valgte å gå for den vi og, det så ut til å være et godt kjøp

Vi har og Reflex... Til begge jentene! Håper du blir fornøyd :jepp:

Skrevet (endret)
Vi har og Reflex... Til begge jentene! Håper du blir fornøyd :jepp:

Foreløpig veldig fornøyd :jepp:

Endret av fager
Skrevet

Reflex regntøy har vi brukt i "alle år". Veldig godt fornøyd. MEN for å kjenne igjen ungen din i vrimmelen av reflex-barn må du nok se på kombinasjonen av regntøy og støvler. :fnise::fnise::fnise:

Skrevet
Reflex regntøy har vi brukt i "alle år". Veldig godt fornøyd. MEN for å kjenne igjen ungen din i vrimmelen av reflex-barn må du nok se på kombinasjonen av regntøy og støvler. :fnise::fnise::fnise:

ja, da må man vel passe på at støvlene er av typen ikke alle barn har :fnise: som f.eks cherrox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...