Wonders Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Han har vært singel i over 5 år, og i dag ringte han å fortalte at han var fått seg kjærest. Han var litt blyg, men veldig glad på telefon nettopp. Jeg har håpet dette lenge for han. Han er over gjennomsnittet kjekk, så å få noen intrerisert har aldri vært noe problem. Han har bare ikke bitt på agnet. Og nå er han endelig blitt ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ! Og hun er søt og har en sønn på 16 år. Om dere damer skulle bli kjennt med en ny mann, i en alder av 50 år ca, hva er viktig for dere?
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Akkurat det samme som er viktig for meg da jeg var 30.
Mrs. K Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Det vil være viktig for meg at han er ferdig med tidligere forhold. Det ville også være viktig for meg at han er interessert i å bi kjent med barna mine. Så ville det være veldig hyggelig om barna hans ville ta godt imot meg.
Latee Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 (endret) Har ingen gode svar, jeg må bare :rødme: litt Koselig med sånt. Endret 26. september 2007 av Latee
Wonders Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Han er jo så skjønn, ville ikke gå for fort frem osv. Men han er litt rådvill... Og jeg vet jo ikke hva en bør tenke på i den alderen... For han sa at han ikke var helt villt forelsket, for det var visst ikke sånn når man ble eldre...
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Han er jo så skjønn, ville ikke gå for fort frem osv. Men han er litt rådvill... Og jeg vet jo ikke hva en bør tenke på i den alderen... For han sa at han ikke var helt villt forelsket, for det var visst ikke sånn når man ble eldre... Men ikke gå for sakte frem heller da. For det kan bidra til usikkerhet hos den andre. Jeg synes han kan ta kontakt mange ganger i uka. Be på middag, be på kaffe, be på kino, be på rusletur osv (altså ikke alt i samme uka, men mulighetene er mange ). Ringe for å høre om det står bra til, ringe for å si god natt, ringe for å takke for sist. Men det aller viktigste er at han er seg selv. Er det ikke naturlig for ham med lange, dype samtaler, så må han unngå det..osv. Kan være lurt å snakke litt rundt hvilke interesser begge harf så kan den andre få mulighet til å lære litt om dette. -- Jeg leste denne tråden for mange timer siden og har vært en tur ute i byen og shoppet noen timer nå. Mens jeg ruslet rundt så tenkte jeg bl.a. på denne tråden og hvor flott datter du må være som gleder deg så over det din far opplever nå, og hvor flott forhold dere må ha siden faren din ringer deg og forteller deg det på den måten. Lykke til alle sammen.
Wonders Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2007 Takk, han har vært der i 2 mnd nå, og skal nok ikke feire jul der... Det er vel litt tidlig. De bor 4 hus fra hverandre, og damen er helt ok, jeg er så glad!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå