Gjest Gjest_mamma_* Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Bor i Bergen, og her er det som kjent mildt og vått. Gutten i barnehage bruker mye regnetøy. Trenger litt ekstratøy uten å bruke altfor mye penger før en vinterdress må kjøpes inn. Ser denne grei ut? Står den er vanntett, og da kan jeg jo bruke den i stedet for regntøy noen dager. Og foret med fleece. Da kan jeg evt regulere med ull/ andre klær under. Noen som har prøvd? http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...earchBackLink=#
Gjest Yoletta Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Jeg har hel regndress til våre jenter..ikke fra Ellos riktignok, men fra Sparkjøp. Og det fungerer bra
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg har hel regndress til våre jenter..ikke fra Ellos riktignok, men fra Sparkjøp. Og det fungerer bra Takk for svar! Har akkurat bestilt den og den kom på bare 149 kr. Fikk visst 50 % i avslag på en vare! Tror den vil være bra som et ekstrasett regntøy nå utover høsten. Og den var helt vanntett, og ikke bare vannavisende. Det er viktig her i Bergen!!!
Gjest Yoletta Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Så flott ja dert er viktig i Bergen, har selv bodd der i 5 år..en flott by
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå