Gå til innhold

Til dere som bruker Dermalogica

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Malin_*
Skrevet

hei dere,

Hvor kjøper dere dermalogica? Er det billig å få tak i på nett?

Og finnes det en rensekrem/vask som også kan brukes til å fjerne øyesminke?

Syns det er noe herk å rense huden, og for deretter rense øynene - mye greiere med et alt i ett-produkt...Innbiller meg at jeg har hørt dermalogica har dette...?

Takknemlig for svar! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Malin_*
Skrevet

Og hvis linken var dårlig: Ultracalming cleanser for eyes and face

Gjest Deception
Skrevet

Ultracalming funker på øyensminke, men ikke så effektivt som en separat øyensminkefjerner, dessverre. Men om du vil like den rensen, kommer an på hudtypen din. Mange med normale eller fetere hudtyper vil nok finne at den er for "lett" og ikke føles rensende nok, for den er tross alt beregnet for sensitiv hud som behøver den beskyttende hinnen den legger igjen på huden.

Men smak og behag styrer, som alltid.

Gjest Gjest_Malin_*
Skrevet
Ultracalming funker på øyensminke, men ikke så effektivt som en separat øyensminkefjerner, dessverre. Men om du vil like den rensen, kommer an på hudtypen din. Mange med normale eller fetere hudtyper vil nok finne at den er for "lett" og ikke føles rensende nok, for den er tross alt beregnet for sensitiv hud som behøver den beskyttende hinnen den legger igjen på huden.

Men smak og behag styrer, som alltid.

Takk for svar! har tørr/sensitiv hud, så jeg antar denne vil være god for meg, da? :)

Lurer også på å kjøpe en scrub, men vurderer nå daily micro..ett-eller-annet, eller en annen typs scrub som kun skal tas to-tre ganger i uken..Noen tips her og?

Har nettopp funnet ut at det hele selges til overkommelig pris på lookfantastic.com

Skrevet (endret)
Takk for svar! har tørr/sensitiv hud, så jeg antar denne vil være god for meg, da? :)

Lurer også på å kjøpe en scrub, men vurderer nå daily micro..ett-eller-annet, eller en annen typs scrub som kun skal tas to-tre ganger i uken..Noen tips her og?

Har nettopp funnet ut at det hele selges til overkommelig pris på lookfantastic.com

De har det på strawberrynet.com. Der er det gratis frakt også, og de refunderer toll.. Men oftere er det like greit bestille i flere pakker.. Slipper bruke tid i tollen. Samt at du får prosenter etter hvor mye du handler.. + 5 % ekstra rabatt om du handler 3 produkter

Jeg har sensitiv hud og bruker Ultracalming cleanser

+ masse annet fra dermalogica, untatt øyesminkefjerner. Ultracalming går og fjerne sminke med, men er mer effektiv med en egen fjerner for dette.. Jeg kjøpte meg bare en på apoteket.

Jeg bruker gentle cream exfoliant , denne har ikke skrubbe"perler" ..Synes den er helt grei.

Endret av Snibel
Skrevet

Jeg vurderer også og begynne med Dermalogica. Har bestilt en starter-kit.

Fra før har jeg kun prøvd "gentle cream exfoliant", og liker denne kjempegodt.

Har til nå brukt Lancome og Decleor.

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan Special Cleansing Gel brukes som både rens og sminkefjerner da?

Den har fått strålende kritikk på MUA og prises her inne.. i tillegg koster den under 200 kr på SN, så nå er jeg virkelig nysgjerrig. har kombinasjonshud (normal i kinn og såvidt litt fet i T-sone).

Skrevet
Kan Special Cleansing Gel brukes som både rens og sminkefjerner da?

Den har fått strålende kritikk på MUA og prises her inne.. i tillegg koster den under 200 kr på SN, så nå er jeg virkelig nysgjerrig. har kombinasjonshud (normal i kinn og såvidt litt fet i T-sone).

Jeg syns den fungerer veldig bra som sminkefjerner, bedre enn ultracalming, selv om den er bedre for huden min.

Skrevet

Jeg bruker ultra calming cleanser, og den er så mild at den vil fungere som sminkefjerner som nevnt ovenfor. (men foretrekker fremdeles servietter, synes alle flytende sminkefjernere legger en hinne på øyet mitt fordi det kommer inn når jeg skal ta av mascaraen)

Selvom den er mild er det en utrolig bra rens, og hvis du takler kremaktige sminkefjernere tror jeg du vil bli fornøyd :)

Skrevet

Jeg bestilte ved en feiltakelse Special Cleansing Gel istedenfor Ultracalming Cleanser (ikke spør meg hvor hodet mitt var :tunge1: ), og tenkte jeg skulle gi den en sjanse.

Synes den renser godt, men jeg kan kun bruke den en gang til dagen, for jeg får flassete og ekstra tørr hud av den, dessverre. Så synes ikke den passer til tørr hud ihvertfall. :)

Gjest nalle-maja
Skrevet

Jeg kjøpte mitt fra eBay. Billig. Har en stor pumpeflaske special cleansing gel samt en multi active toner hvis noen vil kjøpe av meg :sjenert: Gått over til Clinique.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...