Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Har mørke hår i ansiktet og på halsen som jeg barberer og napper. Vurderer å legge en masse penger i laserbehandling, men er redd for at det ikke virker. Har ikke møtt noen som har prøvd enda, og anbefalingene kommer bare fra dem som ikke har prøvd det selv, eller så selger de tjenesten. Er det noen her som har erfaringer så hadde jeg blitt kjempeglad
taliee Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Mamma har fjernet hår med laser på både overleppen og haka, å det har funket kjempebra. Dyrt er det, å hun måtte gå endel ganger (er ikke helt sikker på om hun går enda, hun begynte vell i fjor). Tror også hun for litt rabatter og styr etter hvor mye hun har betalt osv. Funker hvertfall (håper bare jeg slipper unna, noe jeg sikkert ikke gjør) Håper det hjalp litt!
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er 34 år og har pco og er plaget med sjenerende hårvekst diverse steder. For nesten en måned siden tok jeg mot til meg og gikk til en som bruker ipl "laser" og fikk startet behandlingen av overleppe og hake/hals, hvor jeg har nappet med pinsett daglig i årevis. Ca. en uke etter behandlingen løsnet de mørke hårene av seg selv eller jeg trakk dem ut uten smerte, de var liksom løse. Nå, tre uker senere har det kommet et par hår, men bare noen tynne på overleppen. Ingen av den stive tykke typen. Dette er vel kanskje hår fra hårsekker som har vært i "hvile"? Behandlingen gjorde ikke vondt og var over på noen minutter. Jeg har ikke brukt pinsett siden!! Og det er en ekstrem sensasjon for meg som daglig har måttet plukke tidligere. Det mest fantastiske av alt er den psykiske lettelsen dette har gitt meg. Nå våger jeg å stå nært andre mennesker når de snakker med meg, til og med i sollys (det mest avslørende lys av alt lys) uten frykt for at de skal se barten og skjegget mitt, for det er jo borte!! En FANTASTISK OPPLEVELSE!!!!!! Skal tilbake om halvannen uke og ta neste behandling. Er jo ny på dette som sagt, så jeg kjenner ikke effekten over lengre tid, men foreløpig så er resultatene ekstremt gode. Av den grunn vil jeg anbefale å prøve dette for de som sliter, jeg angrer veldig på at jeg ikke gjorde dette for lenge siden. Hun som behandlet meg sa også at man kan i samarbeid med sin lege søke om refusjon fra trygdekontoret for behandlingen i mange tilfeller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå