Gå til innhold

29.september bruder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei dere 29.september bruder!

Vet det ikke er så mange av oss, men noen er det vel?!

Er dere helt klare til den store dagen? Bruker dere de siste dagene til og slappe av?

Her hjemme er ikke alt klart.... Mye smått og stort som må på plass ennå... Uff får helt vondt i magen av og tenke på det!

Også var det der været da.... Ser ikke så bra ut for lørdag, men det kan jo forandre seg! Positive tanker!! Det kan godt regne, men ikke PØS!!!!!! Regn eller ikke det blir nok en super dag!

Nå er det ikke mange dagene igjen, så lykke til jenter!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei, og takk for alle god ønsker, de sendes tilbake :jepp:

Her er alt under kontroll, men det betyr IKKE at vi slapper av. Skal lage mat og bryllupskake selv, er sånn smått begynt å sysle med det nå.

Ellers er det jo selvfølgelig en masse småting som skjærer seg her på slutten, som gjør at man må bruke verdifull tid på det :gråte:

Men vi koser oss innimellom, om kvelden blir det gjerne et glass rødvin.

I går ble kjolen min ferdig (fått den skreddersydd), og jeg er superfornøyd. Hun som har sydd den hadde laget ei lita veske i samme stoff som en overraskelse, jeg ble kjempeglad.

Her er det meldt fint vær og sol til helga, men det er i nord, her kan man jo aldri vite.

I løpet av de neste dagene kommer alle tilreisende, det betyr jo mange gode hjelpere :fnise: som jeg kan sende hit og dit for å gjøre ting.

Gleder meg......

Gjest 29.september!!
Skrevet

Åh, nå er det snart dags!

Vi slapper av og prøver å nyte øyeblikkene føre bryllupet som noe fint... Prøver å ikke stresse!

Men det suger til i magen bare jeg hører ordet bryllup, og alle rundt meg er så spente og spørr og lurer hele tiden, så odet "bryllupet" får jeg servert flere ganger om dagen :-) hihi!

Lykke til alle andre!

Er det forresten noe man burde tenke på, som dere har fått som tips?

Skrevet
Er det forresten noe man burde tenke på, som dere har fått som tips?

Det jeg ikke hadde planlagt i utgangspunktet, men tatt med meg er

- Å servere noe å bite i til velkomstdrinken ( jeg serverer små rullader fylt med kremost og ruccola, choritzo med fetaost, melonbiter med spekeskinke, 1/2 cherrytomat med ost)

- "førstehjelpskurv" på wc

Skrevet

Går bra med oss, i hvert fall, men vi får ikke slappet av så mye. Har tatt oss fri i dagene før bryllupet, men er ikke så mye tid til å slappe av. I dag har vi vært rundt hele dagen, først farget jeg håret, og så var vi og hadde møte med fotografen. Nå skal jeg skrive huskelister til bryllupet og planlegge alt vi skal gjøre på bryllupsreisen.

I morgen skal vi lære oss å danse, vaske en haug med klær og hente dukene til bryllupsbordene.

På fredag skal vi på dansekurs på formiddagen, og så skal vi til lokalet for å pynte det.

Og så var det plutselig ikke mer tid igjen! Huff, går rundt med følelsen av å ha glemt noe hele tiden :forvirra:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...