BayliZ Skrevet 26. september 2007 #1 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Hei, noen som vet om noen steder de gjør sånt som hår og makeup og at du kan kle deg om til kjolen din der også den dagen jeg skal gifte meg? Gjerne tips om hvor vi kan bestille mat fra også, lyst til å ha noe enkelt som f.eks tapas. Er ny innflyttet se. Endret 26. september 2007 av BayliZ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Februarmamsen Skrevet 26. september 2007 #2 Del Skrevet 26. september 2007 Hei, noen som vet om noen steder de gjør sånt som hår og makeup og at du kan kle deg om til kjolen din der også den dagen jeg skal gifte meg? Gjerne tips om hvor vi kan bestille mat fra også, lyst til å ha noe enkelt som f.eks tapas. Er ny innflyttet se. PÅ ABC frisør på mysen vet jeg at de både ordner hår og sminker bruder, samt at du kan skifte der. Tapas vet jeg ikke så mye om i det området, men vet at Smaalenene Hotell har mye god mat og kan helt sikkert lage god tapas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 26. september 2007 #3 Del Skrevet 26. september 2007 Vi var i bryllup i Askim i helgen. Det var på Skansehytta. ( www.skansehytta.no ) Ikke noe tapas riktignok men veeeeldig god 3 retter. Det ble ikke servert fra fat - men alt tilbehøret sto på store steinblokker som var varmet opp m lys og kjøttet fikk vi rett fra grillen ute. Så tok vi selv alt tilbehøret og sto i "kjøttkø" ute. Det gjorde tingene litt mindre "formelle" liksom at vi tok selv og ikke ble servert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Del Skrevet 26. september 2007 http://www.smaalenene-hotell.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå