Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 har funnet en gutt. han er super. vi har møtt hverandre mye. for vi begge har villet. han er forelsket og jeg er forelsket. men tror det ble for mye for han.. vi har truffet hverandre 2 uker hver dag. han trengte en pause. og har dårlig erfarinf meg slikt. je blir jo helt nervevrak, men tørr ikke vise det. jeg lot være å sende han melding i noen timer, han ringte meg. jeg vet han er glad i meg og bryr seg. men er så skjør og er så redd ofr at han skal gi opp. alt har vært i sus og dus, men vet at gutter trenger det lille pusterommet i blant. føler ikke jeg har mast elller noe. er bare redd for å miste noe jeg har bltt så glad i. det var godt han ringte. han sa han hadde tnekt på meg. jeg må bare lære meg å roe meg ned, men det har mye med tidligere forhold å gjøre at jeg føler det jeg gjør tror jeg. mange som sikkert tror jeg overreagerer i nervøsietet. det forstår jeg. tror ikke det er noe galt med meg. men det er ikke godt å ikke ha kontroll over følelsene sine.
Gjest Gjest_janice_* Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Slapp helt av, du er HELT normal. De aller aller fleste jenter er nok som deg, og velig velig mange gutter er som han. Der rusher på, også får de litt panikk, noen kommentarer av gutta ol. Det jeg har lært er at det beste er å ikke være tilgjengelig hele tiden. Ring nå og avtal noe med en veninne i morgen, legg litt planer og ikke vent på at han skal ha tid til deg igjen. Om dere liker hverandre godt finner dere alltids tid til å treffes, Og det er sunt å ikke se hverandre hver dag. Jeg er akkuratt som deg når jeg treffer noen, det som funker best for meg er å legge noen planer fremover i uka, også legger jeg ofte igjen telefonen hjemme, slik at jeg ikke bare sitter å stirrer på den... Ingen ting er så irriterende som en som bare følger med på telefonen sin.... Og du... alle gutter liker jenter som har ett liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå