fuerza Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Er det flere som har problemer med å kunne skrive til andre på msn? jeg kan motta mld, men ikke skrive tilbake. "mld kunne ikke leveres til mottaker? e.l. Jeg blir så frustrert!!!! jeg vil ikke være overlegen på msn hva som er galt med msn'en min?
Aurela Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Får innimellom "melding kunne ikke leveres til mottaker" men aner ikke hvorfor.. Som oftes blir de jeg prøver å snakke med avlogget etter litt.. Fryktelig irriterende!!
Gjest Blondie65 Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Er det LiveMessenger dette? Den hadde jeg problemer med på den gamle maskinen - mest sannsynlig var den for stor for det gamle øket med lite minne. Fikk akkurat den meldingen og de som "snakket" med meg skjønte jo ikke hvorfor jeg var så blærete at jeg ikke svarte for de så meg som online.
Gjest StockDama Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 får det bare med de jeg ikke har på lista..vet ikke hvorfor dåg.
mee mee Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 har hatt problemer med både msn (som jeg ikke kommer inn på i det hele tatt), og hotmail, der jeg får beskjed om at program ikke fungerer.. Men er første gang i dag da. Noen flere som har hatt noe av det samme?
Gjest Blondie65 Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 har hatt problemer med både msn (som jeg ikke kommer inn på i det hele tatt), og hotmail, der jeg får beskjed om at program ikke fungerer.. Men er første gang i dag da. Noen flere som har hatt noe av det samme? Hvis du har gamle versjonen av MSN (dvs ikke LiveMessenger) så har Microsoft bestemt at man må oppgradere til LM. Dette skjedde i forrige uke en gang tror jeg.
Gjest Blondie65 Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Sjekk forøvrig denne tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå