Gå til innhold

skammel/ krakk

fager

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er på utkikk etter en skammel?! eller er det en krakk?! til bruk for gutten min som skal "toalettvennes".

Jeg har sett vanlige krakk, men jeg synes å huske at jeg har sett av typen som er "trapp lignende", som ikke glir, og også er anti skli på toppen :sjenert: var det noen som skjønte hva jeg mente?

Jeg finner ikke den typen nå, noen som har skjønt hva jeg mener, og vet hvor jeg kan få tak i en?

takk på forhånd for alle forslag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg er på utkikk etter en skammel?! eller er det en krakk?! til bruk for gutten min som skal "toalettvennes".

Jeg har sett vanlige krakk, men jeg synes å huske at jeg har sett av typen som er "trapp lignende", som ikke glir, og også er anti skli på toppen :sjenert: var det noen som skjønte hva jeg mente?

Jeg finner ikke den typen nå, noen som har skjønt hva jeg mener, og vet hvor jeg kan få tak i en?

takk på forhånd for alle forslag...

På europris e.el pleier de å ha sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babybjørn har en skammel. Den er ikke som trapp, men har de andre funksjonene du spør etter. Nå er det ikke lov å lenke bilder lenger så du får heller ta en titt på www.babybjorn.se så kan du se den der.

Endret av Snuppelure
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babybjørn har en skammel. Den er ikke som trapp, men har de andre funksjonene du spør etter. Nå er det ikke lov å lenke bilder lenger så du får heller ta en titt på www.babybjorn.se så kan du se den der.

så den, ser ganske safe ut den ja, men ville helst ha med "trappe funksjon", får lete videre ja :) men takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de hadde ikke den i butikken likevel :(

de hadde de normale vanlige, men ikke med trappe funksjon

Babyshop har jo nettbutikk nå. Er jo bare å bestille fra linken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en som jeg kjøpte i en baderomsbutikk; ser ut som en minitrapp med sete og håndtak formet som ender. Stødig og tar liten plass ved siden av toalettet. Brukte den da gutten var fra 2-3,5 år. Veldig fornøyd ed den i forhold til slike seteringer og krakk i tillegg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en som jeg kjøpte i en baderomsbutikk; ser ut som en minitrapp med sete og håndtak formet som ender. Stødig og tar liten plass ved siden av toalettet. Brukte den da gutten var fra 2-3,5 år. Veldig fornøyd ed den i forhold til slike seteringer og krakk i tillegg. :jepp:

jaaaa, butikk butikk :jepp: hvilken baderomsbutikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyshop har jo nettbutikk nå. Er jo bare å bestille fra linken.

ja jeg så det, men synes 300,- er litt for mye for en sånn krakk jeg.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...