Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg fryktelig lei meg. har klart å ødelegge den nye blenderen min etter kun en gangs bruk :tristbla:

jeg var sikker på at jeg hadde montert den riktig, men når jeg skulle ta ut glassbeholderen merket jeg at den nederste delen var knust!! vet ikke hva som har skjedd?

vet ikke hva jeg skal gjøre nå.

noen som vet om det er mulig å kjøpe en ny glassbeholder? resten av maskinen er jo fin..

det er en obh nordica chilli

helt frustrert jeg :gråte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt den tilbake der hvor du kjøpte den.

Nå vet jeg ikke noe særlig om blendere, men jeg kan ikke skjønne at det skal være mulig å montere den så feil at den blir ødelagt.

Det er muligens grunnlag for reklamasjon.

Skrevet

Det er mulig å få kjøpt ny kolbe ja.

Skrevet

nå har jeg fått noen andre til å se litt nærmere på den. og vi er veldig sikre på at jeg hadde montert den riktig.

men skjønner ikke hva som har skjedd slik at den kunne knuse på den måten. kanskje det var en liten sprekk der fra jeg fikk den?

men i morgen skal den i hvertfall tas med tilbake til butikken der den ble kjøpt. så får vi se hva de sier! :tristbla: håper virkelig det går bra, for jeg har ikke penger til å kjøpe meg en ny..

Skrevet (endret)

Min ble også ødelagt, og jeg fikk en ny en uten problemer.

Endret av Miros
Skrevet

Jeg hadde klaget på den jeg også, håper du får en ny :)

Skrevet

det ordnet seg :hoppe: :juhu:

det var bestemor som reiste ned siden det var hun som hadde kjøpt den til meg! og det var ikke noe problem, de sa det kunna ha vært en transportskade eller noe.

:-D så nå er jeg utrolig glad. var så redd for at de skulle si det var min skyld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...