Gå til innhold

Interessert eller ikke? Er det så vanskelig...

Gjest Gjest_Kathrine_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kathrine_*

Så skjer det igjen.. Jeg tror det i alle fall.

Jeg chatter med en fyr på msn, møter han et par ganger, hadde det koselig og han sender meg meldinger hver dag.. På tredje date ble det litt kyssing og han sa han hadde hatt det kjempe hyggelig.

Men så roer det seg ned, får et par meldinger fortsatt, men ingen kontakt på msn selvom vi begge er pålogget! Jeg vet at vi jenter kan analysere ting i hjel og til tider få fnatt av ingenting, men man blir faktisk vandt til å få disse meldingene og når man bare får noen korte tilbakemeldinger blir man skeptisk! Selvom jeg har hørt noe fra han hver dag, merker jeg jo at noe har forandret seg.

Jeg skjønner ingenting! Er det vanelig å miste interessen da ting begynner å skje?! Kjenner at jeg er lei av dette nå.. Og hvis han ikke vil noe mer er det faktisk lettere å forstå hvis man ikke svarer i det hele tatt.

Så fikk jeg det ut! Hehehe.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn jeg ser det, så vil det smarteste være å ta det opp, litt sånn tilfeldig, hvis dere får igang en samtale på msn. f.eks. Er typisk at det blir sånn, at man roter litt, og så vet en ikke heilt hva som skjer videre..

Spør hva han tenker om dere to, er ikke noe rart eller flaut spørsmål vil jeg si, men ganske naturlig, ettersom det tydelig er eller har vært noe på gang.. Så får han sjansen til å si akkurat hva du tenker, istedet for at du skal gruble deg frem til noe..

Lykke til, uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...