Gjest Gjest_meg_* Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Heihei:) Jeg har naturlig blondt hår, men har farget det brunt i 1-2 år nå. Er lei av det, og vil ha det blondt igjen. Det er litt rødskjær i det brune håret mitt nå. Hva skjer om jeg bleiker håret? Sånn på egenhånd... Blir det grønt elller noe sånt da ? :O eller kan det funke?
Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 har dårlige erfaringer med å bleke håret hjemme,syns alltid det bli orange eller gult,særlig når du har mye røde pigmenter i det fra før.Jeg ville gått til en frisør og tatt masse lyse striper.Så slipper du å angre deg etterpå..
Unika Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Det eneste som kan funke er å stripe det som gjest over her skrev. IKKE gjør noe selv! Dra til frisør. Når håret er brunt med rødskjær er du dømt til å mislykkes hvis du gjør det selv. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 ja frisør er sikkert det lureste.. bare synd jeg har litt frisørskrekk :/ men får bestille en time likevel, er jo så slitsomt å drive å farge ettervekst hele tida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå