Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg blir så utrolig opphisset av stønning/diverse nytelseslyder. Det er få ting som tenner meg mer enn at partneren gir fra seg sånn godlyd. Noen som er enig?
Gjest imli Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg blir så utrolig opphisset av stønning/diverse nytelseslyder. Det er få ting som tenner meg mer enn at partneren gir fra seg sånn godlyd. Noen som er enig? JA!
Gjest s.n Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Enig. Brøling kan jeg styre meg for, men ja takk til stønning
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Stønning og kåte lyder er utrolig pirrende og opphissende så JA jeg er enig! Spesielt deilig når orgasmen/utløsningen kommer
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Husker det var noen som påsto her før at noen menn (kanskje spesielt eldre) ikke lager noen lyder når de har sex. Altså at det hele foregår helt lydløst. Er det sant? Høres litt spøkelsesaktig ut.
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Stønning og kåte lyder er utrolig pirrende og opphissende så JA jeg er enig! Spesielt deilig når orgasmen/utløsningen kommer Jepp kjempedeilig med lyder og stønning!
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Dama mi stønner ALDRI, selv ikke under orgasme. Er så utrolig nedtur å ha sex når det er så stille
FantasDick Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 I begynnelsen av forholdet vårt kom ikke kjæresten min med en lyd under sex. Helt stille, også når han kom! Nå har han imidlertid sluppet seg løs, og stønner og kommer med masse lyder. Av og til er det nesten noe som ligner på brøl som kommer ut av han når han kommer - må le litt da, men det er fantastiak å høre på han! Deilig med stønning og andre koselyder! Han har ikke hatt det bra seksuelt før han møtte meg, så det har nok noe med at han ikke har turt å slippe seg løs, og derfor bare hatt sex rolig og stille - for å bli ferdig med det.
Gjest Borghild Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Makan til obskøn prat da gitt! NÅH!
Gjest milkyway Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 Ja jeg liker når det kommer lyder fra han :-D Men ikke fra meg liker jeg det for jeg er et gpunksmisfoster
Gjest Gjest_akila_* Skrevet 29. september 2007 #11 Skrevet 29. september 2007 Jeg elsker det, og ingenting er mer herlig [ ligge 69 og h;re han st;nne mens vi suger og slikker hverandre.. MMMM!! Herlig!
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. september 2007 #12 Skrevet 30. september 2007 Å skulle ha sex med en som ikke stønner hadde vært skikkelig turn off!!Har heldigvis aldri opplevd å ha sex med en mann som har vært stille..heldigvis!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå