Gjest lillebøll Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hva er ditt yndlings merke når det gjelder kremer og renseprodukter? Mitt ansikt tåler lite. Bruker mest Clinique sin før supertørr hud, og da blir huden min strålende.
Gjest Alou Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg har blandingshud og kan til tide slite både med kviser og tørr hud. Favoritten er md formulations og Kanebo (rens), mens den Perfekte Krem har jeg enda ikke funnet. Bruker Vichy nå, og er egentlig svært fornøyd, men jeg kunne godt hatt en som var hakket bedre...Vurderer md.
Søtpotita Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Er avhengig av Body Shop sin nattkrem med jojoba Ellers har eg ikkje funne nokre store favorittar...
Umuriel Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Uten tvil Dermalogica. Har sensitiv hud som liker å bli minst mulig dillet med, så rens og fukt er det eneste jeg bruker. Har holdt meg eksemfri i fem år nå
Gjest Tulipa Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Jeg er helt avhengig av Lancome sin øyesminkefjerner og Estee Lauder sine renseservietter .. har fått skikkelig fin og myk hud etter at jeg begynte med de serviettene. Ellers er jeg nok litt hektet på Christian Dior sin fuktighetskrem og øyekrem. Helena Rubenstein sin concealer og Elisabeth Arden sin Green Tea bodylotion ..
Holly Hobbie Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Decleor sine produkter for sensitiv hud er kjempegode, synes jeg. Ellers liker jeg godt REN, som er en engelsk serie (men som har norsk navn!). De har en kjempegod omega 3-olje som jeg bruker som nattkrem, og huden blir kjempefin av den. Ellers liker jeg Simple og Hydra Zen fra Lancome.
Gjest Frk Åberg Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Jeg liker Decléor og MD Formulation, men når sant skal sies så er det de eneste av de dyrere merkene jeg har prøvd. Har kombinert/fet hud. Krem fra Decléor og rens og lotion fra MD.
Gjest Frøken Titt Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Jeg liker best Dermalogica eller Guinot, men jeg kan få uren og fet hud, og da bruker jeg Md-F.
Gjest Elastica Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Jeg bruker Babor Perfect Combination, som jeg er veldig fornøyd med. Ellers har jeg prøvd Body Shops produkter en gang, og det var rett og slett katastrofe. Lukter for mye gjør det og.
Gjest Deception Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Jeg mikser og trikser med ulike merker, og har ikke slått meg til ro med ett spesielt merke. Men når alt annet slår feil, går jeg alltid tilbake til Dermalogica, som er traust, men litt kjedelig og lite hi-tech. Akkurat nå bruker jeg rens, toner og multivitamin-kapslene fra Dermalogica, Angelique aromessence fra Decleor, og dagkrem og nattkrem fra Exuviance. Jeg har nylig kjøpt en rens fra et merke som heter PCA Skin (hos hudpleier), men bare rensen kostet 425 kroner for litt over 200 ml, så jeg frykter prisene på resten av produktene. Men jeg tror jeg kommer til å supplere med produkter derfra etterhvert som jeg går tom for de andre tingene. Jeg har tørr, finporet og litt sensitiv hud, og reagerer med kløe og prikker/småkviser hvis jeg ikke tåler noe. Jeg har også en tendens til å flasse, men akkurat nå er dette ikke noe stort problem. (unnskyld romanen).
Gjest Ansjoni Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 (endret) . Endret 21. september 2009 av Ansjoni
Rexina Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 Har prøvd en del, både billig og dyrt, men Clinique er det beste jeg har prøvd hittil:) Bruker de mildeste hudpleieproduktene, og en superdefence krem for veldig tørr/tørr hud. Har også øyenkrem (all about eyes rich) og en maske (total turnaround facial mask). Har tørr og sensitiv hud, men får lett kviser og utslett.
Parfumfreek Skrevet 26. september 2007 #13 Skrevet 26. september 2007 Har Exuviance som nytt favorittmerke! Har i alt fra rens til kremer, maske og foundation. Det eneste jeg ikke blir fortrolig med er øyekremen - tror jeg må finne meg noe annet. Har fet underhud og knusktørr øverhud. Har også sensibel hud som lett får litt utslett, eksem og noen få kviser (som kan vare i 2 mnd!) Med Exuviance har huden blitt supermyk, penere struktur og sjelden ei kvise. Jeg har vel kanskje endelig truffet det som passer for meg.
mee mee Skrevet 26. september 2007 #14 Skrevet 26. september 2007 Jeg er veldig fornøyd med en ansiktskrem fra body shop- jojoba. Det er den eneste som jeg har vært så fornøyd med. (Kombinert hud) Av renseprodukter er jeg avhengig av Dermalogica. Får ikke huden min den, så blir det katastrofe...
Gjest Gjest_maia_* Skrevet 26. september 2007 #15 Skrevet 26. september 2007 Almond - Apple serien fra L'Occitane!!! Elsker deres renseolje! - den blir som melk i kontakt med vann og fjerner all sminke! - er ganske tørr i huden , og denne er en av få som etterlater huden min glatt og myk De har også en herlig ansiktskrubb og krem i samme serien som jeg også nå er blitt avhengig av Er en serie for unge jenter mellom ca 25 og 35 år Anbefales!
Gjest Raptuza Skrevet 20. oktober 2007 #16 Skrevet 20. oktober 2007 Favorittar for ansiktet er Decleor og ekstra virgin olivenolje inni mellom. God duft på Decleor og dryge! Og deilige konsistensar....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå