Gjest Gjest_Martine_* Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hei dere, Vil bare gjerne ha tips...fra dere som har prøvd begge disse foundationene.. Jeg har prøvd begge, er på jakt etter en som dekker nokså greit. Syns begge er gode, men er i tvil om hvilken jeg skal gå for. Kanebos syns jeg smelter mer inn i huden, mens lancomes legger seg mer utenpå som et slags slør av pudder.... Hvilken sitter best på over tid? Hvilken syns DU er best?
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Det kommer ann på hudtypen din, men jeg for min del har ville ha valgt cream finish, den er fin til tørr hud. Den andre har jeg hatt en gang, den blei for vanskelig å legge jevnt for meg, tror nok at dn var noe for tørr for meg.
Gjest Blanca Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Ville absolutt gått for Cream Finish, som chanell nevner la Photogenic som et pudrete slør på huden. Kan også abefale Chanel ProLumiere; fantastisk til tørr hud og dekker medium godt. Får aldri så fin hud som jeg får med denne.
Gjest Raptuza Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Eg har tørr hud og er svært nøgd med Photogenic Ultra. Einaste minus er at den kan virka litt gul om ein ikkje tar et veldig transparent lag. Har den lysaste nyansen. Den er lett å fordela utover med fingrane etter dagkremen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå