Gjest Mamma som ikke liker å shoppe. Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Kan noen anbefale gode og rimelige regnklær til en jente på 8 år? Det må være regnklær som tåler høljeregn.
suzie Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Gjør sånt litt lettvint jeg: Helly Hansen på Obs! Gode regnklær til ok priser - ikke det billigste og sikkert ikke det beste regntøyet - men enkelt og greit:) ... så får du med middag og bra ullundertøy i samme slengen!
Gjest ts Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Gjør sånt litt lettvint jeg: Helly Hansen på Obs! Gode regnklær til ok priser - ikke det billigste og sikkert ikke det beste regntøyet - men enkelt og greit:) ... så får du med middag og bra ullundertøy i samme slengen! Hørtes veldig greit ut, problemet er bare at her er det 20 mil til nærmeste Obs butikk. Her vi bor kostet Helly Hansen regnsett 600,-. Syns det var i drøyeste laget.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Det regntøymerket som har en sol på seg er veldig bra og billig. Blir anbefalt i barnehagen jeg jobbet.. Husker bare ikke hva navnet var?
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Det regntøymerket som har en sol på seg er veldig bra og billig. Blir anbefalt i barnehagen jeg jobbet.. Husker bare ikke hva navnet var? Reflex heter det. Jeg så på babyshop at str stoppet på 128, så det er vel for lite? Vet ikke om det går høyere?299,- for settet.
Helen Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Jeg vil anbefale Helly Hansen. Jeg kjøpte det til min datter da hun 6-7 år, etter det har begge guttene mine brukt det. Det er akkurat like fint så nå har jeg gitt det bort til ei venninne. Selv om det er litt dyrt så er det abselutt verdt prisen
Gjest Mayamor Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Vi har hatt Reflex, Helly Hansen, Skogstad og Craft regntøy til våre store barn. Minstemann går kun i Reflex etter jeg oppdaget hvor "mye" regntøy en fikk for pengene sammenlignet med andre dyrere merker. Reflex har større enn 128, men ta en titt i butikken, så finner du sikkert noe. Hater du butikker, kan det muligens finnes på nettbutikker?
Kayli Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 (endret) Jeg har også gode er faringer med regntøy fra Reflex. Ellers så har vi hatt litt av hvert i huset opp gjennom årene. Sist Vesla skulle ha regntøy bestilte jeg fra "Linus og Lotta" - det settet virker også bra. Edit: skrivefeil Endret 25. september 2007 av Kayli
Gjest Mayamor Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83...ategory=regntoy Her er det regntøyet som passer fra 6 år og oppover. Det andre slutter som noen allerede har skrevet på 8 år.
Gjest ts Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Takk for svar. Jeg har også god erfaring med Reflex. Hun har hatt det til nå, men som flere sier stopper det på str. 8. Hun må ha i størrelse 9-10. Hadde hun hatt flere småsøsken kunne jeg jo ha lagt en del penger i det, men hun minst og er i tillegg ekstrem til å rote bort klær. Andre forslag?
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Det er linket til det over, opp til 14 år. Prisen er nå 599,- for settet. http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83...ategory=regntoy
Gjest ts Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 Var ute en tur ut i lunsjen og fant Helly Hansen og Stormberg til halv pris på en av sportsbutikkene. Så nå ble det bra utstyr til 300,-.
*Ariel* Skrevet 27. september 2007 #13 Skrevet 27. september 2007 Akkurat kjøpt et sett på Europris til minsten på 8 år. Hun klatrer mye i trær og sitter ikke akkurat i ro i friminuttene. Settet har et tynt fleecefor og kostet 299,- Vi er kjempefornøyde. I tillegg kan jeg si at dette blir brukt i Bergen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå