Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ilag med en mann i 2 år. Vi var begge hverandres første. Men så gjorde jeg det slutt med han. Ble vel litt nysgjerrig på hvordan det var på "den andre siden av gjerdet".

Fant meg en annen som jeg var ilag med i et og et halvt år. I løpet av den tiden fant eksen seg en ny. Det er egentlig her problemet mitt ligger. Han kjente ikke henne, men ble ilag med henne med en gang de traff hverandre, og hun bodde hos han fra første stund. Attpå til var dette en av de få personene jeg i utgangspunktet ikke likte i det hele tatt. Hele greia varte bare i noen måneder.

Nå har jeg begynt å innse at kanskje han virkelig er den rette for meg allikevel. Som sagt er ikke gresset grønnere......Men dette er vel bare noe man må oppleve selv for å tro på..

Men jeg klarer liksom ikke få ut av hodet mitt at han har vært på denne personen jeg ikke liker, og at han hoppet til sengs med henne 5 minutter etter at de traff hverandre. Trodde ikke han var av den typen....Vi brukte lengere tid på å bli kjent med hverandre og hadde ikke sex før 3 uker etter at vi ble ilag.

Da vi var i lag var det ikke noe sjalusi eller noe, vi hadde liksom ingen å være sjalu på....Nå frykter jeg at det blir noe helt annet når vi begge har vært ilag med en etterpå. Jeg klarer hvertfall ikke å få tanken ut av hodet mitt.

Vi har vært gode venner hele tiden. Men nå i det siste kjenner jeg at jeg er mer "irritert" på han på en måte. Kommer med kvasse kommentarer når han sier ting. Prøver på en måte å "straffe" ham. Kanskje fordi jeg er såret av det han gjorde, enda det var jeg som gjorde det slutt og fant meg en annen først....

Kanskje også fordi jeg vet han hele tiden har vært veldig glad i meg, han sa det, og sier det fremdeles ofte. Og at han da plutselig fikk seg en samboer så fort såret meg kanskje mer enn jeg trodde....Og på meg virker det som om han var mer forelsket i henne enn han var i meg....Siden de var så raske med både det ene og det andre. Han var liksom bare min da vi var ilag, nå er han ikke det mer...

Vet dette høres skikkelig dumt ut, men slik er det bare. Vet ikke om jeg vil klare å få samme forhold til han igjen etter dette. Klarer ikke glemme..... :(

Videoannonse
Annonse
Gjest dixie i.i
Skrevet

Om du skal ha noe som helst håp om en framtid med denne mannen, så må du jo bare ikke tenke på det. Det skjedde mens dere ikke var sammen, og det var i tillegg du som gikk og traff en ny... Du må jo bare forholde deg til det som du hadde måttet med hvem som helst annen du hadde truffet, nemlig at de har en fortid som ikke inkluderer deg. Dessuten vil jo eksen din føle det på samme måte, siden du hadde ett 1,5 år langt forhold. Det at alt gikk så fort osv, sånn er det noen ganger. Det betyr hverken mer eller mindre. For min egen del har jeg en ex som alt gikk fort fort med, han er kanskje den exen som betyr minst for meg i dag...

Jeg har selv blitt sammen med exen min igjen, det var slutt i 6 år. Og jeg kjenner meg litt igjen i tankegangen din, samtidig så må du bare bestemme deg for å la det ligge. Han hverkan har gjort noe galt, trenger å forklare deg noe eller unskylde noe som helst ovenfor han. For meg og min kjære har jeg hatt lange seriøst forhold i mellomtiden, mens han bare har knullet rundt. Han synes det er litt sårt/rart at jeg har bodd sammen med andre og vært så glade i andre, for han er en som skjelden blir forelsket, mens jeg synes det er rart at han har hatt seg med så mange. Men det har skjedd mens vi ikke har vært sammen eller trodd det skulle bli oss igjen, så derfor kan vi da ikke la det ødelegge???

Slapp av du TS, fortid er fortid... selv om dere har hatt en greie før også... Og se på det som en positiv ting, nå har begge prøvd seg på den andre siden av gjerdet og finner dere tilbake til hverandre så er det kanskje nettopp forsi dere vet det ikke er bedre på andre siden...

Skrevet

Det har jeg selv tenkt på...Hadde ikke noe problem med fortiden til han forrige, han hadde til og med et barn med en annen. Men det blir liksom litt annerledes nå i og med at det har vært andre der i mellomtiden, etter at vi var ilag første gangen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...