Gå til innhold

Kinamat i (bryllups)fest?

Anbefalte innlegg

Gjest Gift i 2006
Skrevet

Lurer på om vi kan servere kinamat i en kombinert navne og bryllupsfest?

Vi giftet oss hemmelig ifjor, men vil ikke snyte familien for en fest, og tar det kobinert med navnefest til bebisen nå i år. Det vil med andre ord være veldig uformelt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan dere det.Synes det høres godt ut jeg. =)

Skrevet

Om dere kan servere kinesisk mat?

Jah! Kan jeg bli invitert, forresten? :sikle:

Skrevet

Skal i barnedåp hvor kinamat vil bli servert, ser ingen problemer med å servere det i bryllup også!

:spise:

Skrevet

Det synes jeg absolutt!

Jeg har vært i en konfirmasjon der det ble servert kinamat og det slo virkelig an. Noen av de eldre var litt skeptiske på forhånd, men det ble kjempesuksess! :spise:

Gjest Gift i 2006
Skrevet

Da blir det kinamat!!!

Vi tenkte å be om å få kjøttet for seg selv og sausene utenom, så da bør vel de eldre også finne noe de liker...

Vi har ikke hørt om noen andre som har hatt kinamat, så vi var litt skeptiske selv, men siden dere er så positive så satser vi på det :jepp:

Blir jo litt vanskelig å finne mengden med mat, fordi kinasjappa hadde ikke peiling, men vi finner vel utav det...

Gjest Gift i 2006
Skrevet
Kan jeg bli invitert, forresten? :sikle:

Selvfølgelig :Hehe:

Skrevet

Når jeg studerte var det et par som giftet seg - og som tok med alle gjestene på kinarestaurant. Enkel, greit og billig løsning for dem som var studenter (jeg var ikke med, dette var venners venner) - og jeg hørte etterpå at alle gjestene var storfornøyd!

Helt ærlig tror jeg ikke maten spiller så stor rolle - altså opprinnelsen til maten. Så lenge det er god mat!! lykke til :)

Skrevet

Ja hvorfor ikke?

Man kan jo servere mat fra alle mulig andre oprinnelser, så hvorfor ikke asiatisk...

God ide å ha kjøttet for seg selv ja, da blir det lettere for de eldre. Men jeg tror de eldre også har begynnt å forstå at tidene har forandret seg litt i det siste... ;)

Lykke til! Du må fortelle hvordan det går da :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Vet ikke hvor du bor..men i Oslo er det hvertfall et par resturanter som serverer mat på den måten. Kjøtt og grønnsaker for seg selv og sauser ved siden pluss tilbehør. MrHong og Djengis khan. Alle jeg har tatt med dit, gamle og unge har elsket maten så det blir nok bra i bryllup også. Hvis du bor i nærheten kan du jo bestille derfra, hvis du synes det er vanskelig å finne kinarestauranter som kan levere store mengder. ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...