Tingeling_78 Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg er den typen som aldri blir særlig brun, og som sikkert hadde vakt oppsikt hvis jeg kom veldig "pray-tan-brun" opp kirkegulvet... Er redd for at både mere off-white farger går i ett med huden og at kritt-hvit gjør meg mere blå-blek... Hvilken kjolefarge tror dere blir penest til lys hud?
-Alvildebrud- Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg er den typen som aldri blir særlig brun, og som sikkert hadde vakt oppsikt hvis jeg kom veldig "pray-tan-brun" opp kirkegulvet... Er redd for at både mere off-white farger går i ett med huden og at kritt-hvit gjør meg mere blå-blek... Hvilken kjolefarge tror dere blir penest til lys hud? Ikke kritthvit. Ivory, lys champagne - noe med varme toner i passer bra!
*Emma* Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Jeg er blond og ikke superbrun. Jeg hadde kritthvit kjole...gikk så fint så
heike007 Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Jeg er den typen som aldri blir særlig brun, og som sikkert hadde vakt oppsikt hvis jeg kom veldig "pray-tan-brun" opp kirkegulvet... Er redd for at både mere off-white farger går i ett med huden og at kritt-hvit gjør meg mere blå-blek... Hvilken kjolefarge tror dere blir penest til lys hud? Jeg er også veldig lys, både i hud og hår, og jeg hadde helt hvit kjole. Det ble kjempefint!
-Alvildebrud- Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Jeg er blond og ikke superbrun. Jeg hadde kritthvit kjole...gikk så fint så På de bildene jeg har sett deg, så har du vært ganske så fin og brun i huden, mener jeg å huske . Du har iallefall ikke vært spesielt lys i huden på tidspunktet bildene ble tatt... Ellere tar jeg feil?
*Emma* Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 (endret) Nja - jeg hadde jo tatt litt sol, men spesielt brun syns jeg ikke at jeg var.... Bilde Endret 25. september 2007 av *Emma*
Betsy Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Nja - jeg hadde jo tatt litt sol, men spesielt brun syns jeg ikke at jeg var.... Bilde Har sett mye blekere personer enn som så! Fin du var, forresten!
Gjest *marie* Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Det kommer litt an på om du er kald eller varm i hudtonen synes jeg.. Lyse mennesker er vel som regel varme etter det jeg har forstått,men dette kan de helt sikkert hjelpe deg med i brudesalongen
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Enig med *marie*, det kommer an på hudtonen din. Ivory kan være lekkert på en lys jente og ulekkert på en annen. I brudesalongen kan de helt sikkert hjelpe deg med å finne din rette fargetone av hvitaktig. Ville forhørt meg med flere.. Dessuten *emma* du synes kanskje du er blek selv? Det har du ingen grunn til.. Lys, men ikke blek. kanskje blek til deg å være?
*Emma* Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 (endret) Betsy takk:) Gjest: Jeg sa ikke at jeg var blek, men jeg er heller ikke mørk i huden. Jeg har helt vanlig lys, nordisk hud og hadde solt meg litt på forhånd. (Vi giftet ossjo i mas og da er det ikke max m sol ute akkurat.)Derfor var jeg litt brun - men fortsatt ikke sånn brun som folk med mørkt hår og brune øyne blir. (Jeg var ikke lys til meg å være heller....nå er jeg mye blekere feks ) Poenget mitt var at mange tror at lyst hår, blå øyne og nordisk hud ikke går sammen med hvit kjole - men det behøver ikke nødvendigvis bli feil Endret 25. september 2007 av *Emma*
Gjest Linn24 Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 jeg har helt lyst hår og er lys i huden. skal jo prøve å få litt farge før bryllupet da. jeg har kjøpt hvit kjole og syntes det er utrolig fint. hvit får en jo faktisk til å se brunere ut. så en jente som hadde en topp som gikk nesten helt i samme farge som huden hennes. og ho var lys. det var ikke mye pent for å si det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå