Gjest Lottemor Skrevet 3. april 2002 #1 Del Skrevet 3. april 2002 Er det noen som vet hvoran mann kan dempe strekkmerker etter en graviditet?? Har tatt av 20kg og no ser magen min ut som en u-strøken skjorte.... "snufs" Så er det bikini sesong snart og da kan alle se dem... Er greit om vinteren for da har mann masse klær på.... Klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #2 Del Skrevet 4. april 2002 Da er vi to! Har tatt av over 20 kilo selv å nå ser jeg nesten verre ut, bare litt smalere! Etter som jeg har forstått, så er det ikke mye man kan gjøre med strekkmerker foruten å operere. Men det koster masse penger! De blekner visst en del med årene, på noen forsvinner de nesten helt. Hvis vi spør pent, kansje de kan vente med badesesongen noen år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #3 Del Skrevet 4. april 2002 Badedrakt jenter - det er cluet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anna Skrevet 4. april 2002 #4 Del Skrevet 4. april 2002 Det eneste du kan gjøre er å godta at du har fått strekkmerker.Jeg har selv etter 3svangerskap,kroppen full av strekkmerker men jeg har lært meg å godta det,det er ikke lett men må jo bare det.når jeg ser på mine 3velskapte friske unger så bryr jeg meg ikke om de der hersens merkene som noen er så uheldige å få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #5 Del Skrevet 4. april 2002 aldri vært gravid, men jeg fikk strekkmerker da jeg kom i puberteten og la på meg 20 kg på et par måneder. de sitter på puppene og hoftene, og har vært der i en 12 års tid. kvitt dem blir jeg ikke, men som annet arrvev er de blitt mindre synlige med årene. syntes de var helt forferdelige de første årene og ville ikke vise meg i shorts/badetøy på mange år, og ingen fikk se puppene mine. men jeg har nå vent meg til det - skulle gjerne vært uten, men nå er det sånn jeg er. akter ikke å bruke flere titusener på krystallsliping ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 4. april 2002 #6 Del Skrevet 4. april 2002 Hei Lottemor! Vet at det er veldig "politisk ukorrekt" å nevne plastisk kirurgi, men hvis du er virkelig plaget av strekkmerker og hengehud, der hvor magen skulle ha vært fast og stram, så går det an å få operert dette bort. I noen tilfeller kan du bli henvist av din egen lege, alt etter hvor mye du er plaget. Ut over det kan eg fortelle at merkene blekner og blir nesten usynlige. Søk på mage-plastikk eller liknende på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superpuz Skrevet 5. april 2002 #7 Del Skrevet 5. april 2002 forebyging av strekk merker og god hjelp hvis du alt har det er å bruke jordnøttolje du får kjøpt det på aporteket når æ fikk barn for 6 år siden fikk æ opp nesten 50 kg og har den dag idag ikke mye strekkmerker annet en det som kan skulles i bikini trusen og bhen jordnøtt olje er fantastiks bruker du det vil du se resultat etter vært lykke til12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #8 Del Skrevet 12. april 2002 Strekkmerker bestemmes av hormonene og kan ikke forebygges, det er bare slik at noen får det og noen får det ikke!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #9 Del Skrevet 13. april 2002 Jeg har selv vært gravid,har noe strekkmerker på siden.hvetekimolje som gjør huden elastisk skal hjelpe.Esteriskeoljer de er veldige fine .Det er konsentrert planter og blomster oljer.Av dem er neroli (appelsin blomst)anbefalt mot blandt annet strekkmerker. Kan få kjøpt på helse kost butikker.Jeg har begynt å bruke vitamin A krem som bare fåes på resept.Den er veldig bra for huden.Det strammer,fornyer og minsker rynker. Mvh AtHina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #10 Del Skrevet 13. april 2002 Lottemor! Sjekk denne linkenhttp://www.hudoghar.no/startright.htm og klikk på nyhet Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå