Gjest Gjest_Lille_* Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hva tenker dere om dette? Hva er utroskap? Et kyss? Flørting på SMS? Bare lurer litt på hva folk tenker om dette..
Gjest Pax Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Man snakker om hva som er greit og ikke, og forholder seg til det.
Gjest Gjest_Majken_* Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Tja.. jeg og min samboer har diskutert dette. For min del er det ok at han prater med andre jenter(selvfølgelig) og småflørter. Det tror jeg de aller fleste gjør. Det er ikke ok hvis han tar det videre derfra.. Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg føler det absolutt på meg hvis noe ikke er riktig. SMS flørting synes jeg ikke er ok når man er i et forhold.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Det er vel utroskap når mannen har en elskerinne på si, og ligger med henne jevnlig. Bortsett fra det, tolererer jeg det meste.
Daiquiry Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Utroskap er det du gjør som du helst ikke vil at din partner skal se. Hvis det hverken plager deg eller din partner er det heller ikke utroskap. Synes dette dekker det meste....
Tabris Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Utroskap er å overstige grensene man har satt i et forhold - for noen er det flørting, for andre er det samleie.
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 For min del så går det når han berører en kvinne på en intim måte for å tenne seg selv eller henne. Eller flørter med henne bevisst for å oppnå noe
Stillest vann Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Grensen går ved det jeg kan fortelle til min kone. Og hvis hun blir såret (ikke at det har skjedd så ofte), så gjør jeg ikke det igjen.
Meadow Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Jeg har ikke noe problem med at han snakker med jenter, spiser lunsj med jenter, gir venninner en klem, småflørter litt, at han ser på andre damer etc. Disse tingene er uskyldige, og jeg hadde nok reagert hvis ikke jeg hadde "fått lov" til å gjøre de samme tingene. Blir det mer intimt enn vennskap, hvis uskyldig småflørting utarter seg til å bli heftig og altoppslukende, hvis han begynner å lyve om andre jenter eller holder ting skjult for meg, hvis han prioriterer å være sammen med venninner oftere enn med meg, hvis det forekommer fysisk berøring som går lenger enn hva venner normalt ville gjort, hvis kikking på damer blir til regelrett sikling og kommentarene blir for mange- ja der går ihvertfall mine grenser for hva jeg tolererer og ønsker meg i et forhold.
Wonders Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Bare tanken på en annen enn den du skal være tro! Å bare lyste en annen!
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Bare tanken på en annen enn den du skal være tro! Å bare lyste en annen! Ok... Da syns jeg at du burde si klart i fra om dette når du finner noen, eller om du allerede har noen. Du setter ganske skyhøye krav her. Det er normalt å tenke på andre innimellom. Sunt kan det være og.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 Å tenke på andre innimellom har vel ingenting med å være utro å gjøre! Stupide spørsmål, stupide svar! Hva har det med grenser å gjøre? Å GÅ FYSISK INN I ANDRE ENN DIN KJÆRESTES PERSONLIGE SFÆRE, VÆRE SEG I FORM AV HUDKONTAKT, RUNKING,AVSUGING ELLER KNULL ER Å ANSE SOM UTROSKAP! Dersom dette er noe DU anser for å ikke være selvsagt har du ingenting i et forhold å gjøre! Og skulle du komme med motargumenter i retning dette gjorde jeg klart for h*n før vi ble sammen, har du fått akkurat som du la opp til i din iver etter å fremstå som frigjort! Drit og dra! Alle andre svar er PR-kåthet!
Stillest vann Skrevet 27. september 2007 #13 Skrevet 27. september 2007 ...Å GÅ FYSISK INN I ANDRE ENN DIN KJÆRESTES PERSONLIGE SFÆRE... Og hva med nettsex? Telefonsex? Fortelle intime detaljer om din partner til andre?
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. september 2007 #14 Skrevet 27. september 2007 Å tenke på andre innimellom har vel ingenting med å være utro å gjøre! Stupide spørsmål, stupide svar! Hva har det med grenser å gjøre? Å GÅ FYSISK INN I ANDRE ENN DIN KJÆRESTES PERSONLIGE SFÆRE, VÆRE SEG I FORM AV HUDKONTAKT, RUNKING,AVSUGING ELLER KNULL ER Å ANSE SOM UTROSKAP! Dersom dette er noe DU anser for å ikke være selvsagt har du ingenting i et forhold å gjøre! Og skulle du komme med motargumenter i retning dette gjorde jeg klart for h*n før vi ble sammen, har du fått akkurat som du la opp til i din iver etter å fremstå som frigjort! Drit og dra! Alle andre svar er PR-kåthet! Hvis begge er enige i at det er så langt man ikke bør gå så er vel ikke du den rette til å legge deg oppi det? La nå hun mene det hun mener så får du mene det du mener er best. La oss bare konkludere at dere ikke passer sammen uansett så la det gå! At andre har forskjellige preferanser for ett forhold enn du må du bare akseptere. Så kan du velge selv hvem du vil være sammen med. Webcamsex er for meg utroskap, så det er greit for deg? Heftig smser med innhold av sex er også utroskap i mine øyne. Men om du mener noe annet, så fint for deg da og eventuellt din partner som er enige i det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå