Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hva kan man forvente i lønn når man er 18 år? Jobb på ettermiddag og i helg, lørdag, søndag? Helgetillegg? Håper på svar
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Det kommer jo helt an på hva slags jobb det er snakk om!?
Aurela Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 +/- 100 kr. Tror de fleste har 100kr eller lignende, men det er også mange som har mer.. Kommer også ann på om arbeidsstedet følger tariff.
Gjest Gj Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Vel, som det blir sagt så kan dette variere .. i praksis varierer det nok ikke så veldig mye likevel. Som ufaglært 18-åring kan man vel forvente en timelønn som jente89 skisserer, men personlig hadde jeg nok ikke orket å jobbe for (noe særlig) under 100,- i timen.
Aurela Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Vet egentlig ikke om noen som har mindre enn 100 kr timen, men en del som har mer.. Men for all del, vi har ingen minstelønn i norge og noen steder kunne de kanskje ikke gi mer.. Store kjeder følger sikker tariff da, da er den mulig noe høyere
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Jeg er 19 år, jobber i en middelsstor kjedebutikk. Jeg tjener 112 kr timen pluss tilegg kveld og helger. tjener på det meste nesten 200 kr timen. Men som sakt er det nok litt forskjellig fra hvor man jobber. men de fleste jeg vet om tjener rundt 110 kr timen, noen har tillegg for ubekvem arbeidstid mange ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå