Gjest Begonia Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Er det noen av dere som vet hvor mye (sånn ca...) det koster å leie en tilhenger en helg? Må ha en tilhenger med kapell på, for å kjøre flyttelass...
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Ring flere bensinstasjoner. De har sikkert ulik pris. Lurt å reservere på forhånd også.
Gjest Eir Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 200-400 kr døgnet er ganske vanlig.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Jeg leide "den største hengeren i by'n" for et par uker siden, og det kostet 370 for ett døgn (fra jeg hentet den). Den var skikkelig svær, med "bakdør"/lem så det var bare å trille de tunge tingene rett inn. Noen hengere åpnes som et "lokk", og det virker litt mer tungvint for min del. Var 500 i depositum, men de fikk jeg jo igjen når jeg leverte hengeren tilbake.
Gjest Begonia Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Takk for hjelpa! Ser ut til at jeg kan få unna den flyttinga, uten å bli ruinert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå