Gjest Moorten Skrevet 24. september 2007 #1 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg har en veldig god venninne som jeg har et litt godt øye til, tror hun har det til meg også. Nå og da sender hun meg en del meldinger, men enkelte ganger står det bare "Hei!" i meldingen. Så hva mener hun med de melingene der? Hva skal jeg liksom svare på en slik melding? Jeg skriver bare hei tilbake, og sier hva jeg gjør på også spør hva hun driver med. Eller fisker hun etter noe annet kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamut75 Skrevet 24. september 2007 #2 Del Skrevet 24. september 2007 Kanskje hun bare vil minne deg på at hun lever , hvem vet . Jeg ville iallefall trodd at hun ønsker en eller annen tilbakemelding , men hvilken type tilbakemdelgindhun ønsker vites ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. september 2007 #3 Del Skrevet 25. september 2007 Det logiske ville vel vært å finne ut hos henne hva og hvem og så videre. Vekk opp flørtemuskelen, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Del Skrevet 25. september 2007 Jenter mener det som passer dem best der og da. Ergo, er det ikke sikkert du vill få noe ærlig svar når du spør. Du vill heller få et svar som passer til den situasjonen du spør i. Men, et "Hei" ville jeg tolket som: Hei, jeg lever, gi meg oppmerksomhet fordi jeg vill ha det fra deg. Eller. Hei, nå gir jeg deg klarsignal til å be meg ut på middag, kino eller noe, men helst noe jeg liker å gjøre. Eller. Hei kompis. Jeg kjeder meg, underhold meg med litt oppmerksomhet. Osv.... Du må nesten se det litt i lyset av hvordan dere kjenner hverandre fra før av. Uansett, negativt er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sulosi_* Skrevet 30. september 2007 #5 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg kan finne på å sende mld til potensielle kjærester og bare skrive hei... Det er ikke alltid jeg finner på så mye spennende å skrive men så har jeg allikevel lyst til å gi oppmerkspmhet og da virker det jo med et HEI. Kunne like godt skrevet "tenker på deg" men et hei betyr vel stort sett det samme.. når det kommer fra meg iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bettyboop_* Skrevet 3. oktober 2007 #6 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg kan finne på å sende mld til potensielle kjærester og bare skrive hei... Det er ikke alltid jeg finner på så mye spennende å skrive men så har jeg allikevel lyst til å gi oppmerkspmhet og da virker det jo med et HEI. Kunne like godt skrevet "tenker på deg" men et hei betyr vel stort sett det samme.. når det kommer fra meg iallefall. Jeg hadde lurt skikkelig hvis jeg fikk en melding der det bare sto "Hei"....!! Trykte han feil og sendte før han var ferdig, eller hva...liksom? Man må da ha pittelitt å skrive om vel, og ikke bare overlate problemet til den andre....Det var tross alt DU som ville ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #7 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg hadde lurt skikkelig hvis jeg fikk en melding der det bare sto "Hei"....!! Trykte han feil og sendte før han var ferdig, eller hva...liksom? Man må da ha pittelitt å skrive om vel, og ikke bare overlate problemet til den andre....Det var tross alt DU som ville ta kontakt Enig med dette! hadde jeg fått en melding med "hei" ville jeg nok ikke svart (regnet med at det var noe feilsending på gang), evt hvis det var en jeg var interessert i å ha kontakt med, ville jeg kanskje sendt "?" i en melding tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 3. oktober 2007 #8 Del Skrevet 3. oktober 2007 Da vil hun naturligvis ha litt oppmerksomhet, og viser med det at hun lever og hinter til deg om at hun savner litt action. Mann som du er forstår du sikkert det, og svarer henne med morsomme og utfordrende sms'er tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Don Giovanni Skrevet 3. oktober 2007 #9 Del Skrevet 3. oktober 2007 Da vil hun naturligvis ha litt oppmerksomhet, og viser med det at hun lever og hinter til deg om at hun savner litt action. Mann som du er forstår du sikkert det, og svarer henne med morsomme og utfordrende sms'er tilbake? Nemlig. Med litt fantasi kan du jo få det som du vil her, samtidig som hun ikke er pushy dersom du ikke skulle ønske noe fra henne. Meget bra utgangspunkt for en mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillebøll Skrevet 3. oktober 2007 #10 Del Skrevet 3. oktober 2007 Pleier skrive Hei! til kompisen min når jeg kjeder meg men ikke har noe å si. Håper han kanskje har noe morsommere å meddele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå