Bestemor Skogmus Skrevet 4. april 2003 #1 Skrevet 4. april 2003 Hei. Har du noen SMS'er som er så "spesielle" at du vil dele dem med oss??? Å være "spesiell" kan jo være noe så enkelt som: -spesiellt søte -spesiellt bra - osv. Det er så lenge siden det har tikket inn noen på min mobil nå, så jeg må prøve "alternative metoder" får å få fatt i noen
chimp Skrevet 4. april 2003 #2 Skrevet 4. april 2003 Hva er galt m mobilen din? Jeg prøver å ringe, men så kommer en stemme som sier: Abbonenten du søker har sex nå, vennligst vent på din tur....
Chiquita Skrevet 4. april 2003 #3 Skrevet 4. april 2003 Blondinen ber elskeren stikke inn én og én finger inn i musa, hele handa, så begge. Og sier så: -"Klapp da!" -"Klarer ikke", sier mannen. Blondinen smiler: "Trang ja!"
Chiquita Skrevet 4. april 2003 #4 Skrevet 4. april 2003 På denne siden er det noen som ikke er så ille
Chiquita Skrevet 4. april 2003 #5 Skrevet 4. april 2003 Hvorfor ser kua så sur ut?? ... hvis noen vekket deg grytidlig om morgenene, sugd puppene dine i 2 timer og IKKE pult deg etterpå.. så ville du også blitt sur!
Elefantina Skrevet 4. april 2003 #6 Skrevet 4. april 2003 «Ei høne og et egg ligger ved siden av hverandre i senga. Høna røyker og ser misfornøyd ut. Egget smiler og sier "Vel, da har vi vel svaret på DET spørsmålet?"» «Fuck me if im wrong... men skulle ikke vi pule idag??!!!» «Har studert orgasmer og tekstmld i noen år, og vil nå forsøke å sende deg en orgasme. Lukk øynene og nyt!Kommer den ikke frem, RING MEG, så fikser jeg det manuelt.» Har visst bare fullt av groviser jeg...
chimp Skrevet 4. april 2003 #7 Skrevet 4. april 2003 Denne kom nå: Han var uheldig under jakten og fikk et hagleskudd i pikken. "Kan du tette hullene" spurte han legen. "Nei, men jeg kan anbefale kona di et blokkfløytekurs".
Gjest Hilde K S Skrevet 4. april 2003 #8 Skrevet 4. april 2003 Jeg sendte en engel for å passe på deg. Han kom straks tilbake. Jeg spurte hvorfor han var så snar og han svarte ; "engler passer ikke på hverandre !"
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2003 #9 Skrevet 4. april 2003 Hun spurte etter søte/spesielle sms'er...ikke perverse.
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2003 #10 Skrevet 4. april 2003 Nordlendingen skrøt over det svære utstyret sitt. Han stakk handa i buksen , og opp dro han opp en skillpadde. Å faen, æ har fått flatlus!
*nora* Skrevet 4. april 2003 #11 Skrevet 4. april 2003 Kanskje du vil tvile og glemme vårt bånd, en gang du er gammel, litt senil & sånn, men her står det skrevet på mobilen din:"Jeg er så glad du er venninen min!" Stille tar jeg hånden din og klemmer den så! Snill og god er du, av deg finnes det få. I tankene mine får du en VARM og GOD KLEM...Ikke alle forunt å ha deg som venn! 1 beskjed mottatt 1 person savner deg 1 person tenker på deg 1 person håper du har det bra 1 person er glad i deg 1 person vil alltid være din venn Om stjernene faller, og vinden er død, om solen har mistet sin varmeste glød, om tomhet er altpå vår vei, vil jeg alltid alltid bry meg utrolig mye om deg:=) GID Jeg dro aldri ut for å finne en bestevenn;du kan ikke skape en. Men en dag så jeg tilbake på menneskene i livet mitt - og hun var allerede der: den beste vennen en kunne håpe å finne. GLAD I DEG (",) Et koselig vennskap som varmer mitt hjerte. Det er vårtvennskap som fjerner all smerte. Så snill, så god, uendelig grei... Vil du skal vite: er utrolig glad i deg:o) A shoulder to lean on, a hand to hold, a friend as you is as precious as GOLD. You make me smile whenever I'm sad, you're thesweetest friend I've ever had! Gud er så klok at han ikke skapte venner med prislapp på. Hvis han gjorde det, hadde jeg ikke hatt råd til å betale for noe så verdifullt som DEG:-) (e ;( (e (e ;() (e (e (e (( ;( (e (( ;( (( You put a smile on my face whenever u send me a message! Du og koalabjørnen har noe til felles, dere er begge ekstremt søte, og man må ta godt vare på dere. For dere er to raser verden ikke har råd til å miste... Kunne ha fortsatt å skrevet i timevis, moblien min er full! Men det begynner jeg også å bli (full altså...) så jeg vet ikke helt åssen det står til med rettskrivinga, får heller komme meg på badet og kle på meg! Ha en fin fredagskveld, folkenss
koldbruna Skrevet 5. april 2003 #12 Skrevet 5. april 2003 Her er noen av mine Sms som jeg synes er fine! Var det slike du mente?? Jeg sender deg tre røde roser, @-->---den første for at du er min venn.. @-->---den andre for at jeg stoler på deg. @-->---den siste for at jeg er glad i deg Solen betyr for månen det du betyr for meg.For uten solen kan ikke månen skinne, og uten deg kan ikke eg leve. Bli som solen og skinn på meg, fordi jeg elsker deg Det lyser en stjerne på himmelen et sted. Et sted der alle stjerner finner fred. Når du er trist og lei se dit og husk at jeg er glad i deg!!! Du kom som lyn fra klar himmel. Du slo ned og tente en flamme. Du startet en brann som aldri døde. Mitt hjerte er i brann for deg. Hvis du var en tåre i mitt øye, ville jeg aldri gråte i frykt for å miste deg. Hvis et snøfnugg var et kyss ville jeg ha sendt deg en hel snøstorm. Vi er begge engler med en vinge. Vi kan bare fly når vi omfavner hverandre... Visste du at den dagen du ble født, regnet det.. Men det var ikke regn. Det var himmelen som gråt fordi den mistet en engel! koldbruna
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2003 #13 Skrevet 5. april 2003 Denne fikk jeg av Duchess: Når livet føles tungt og hardt, når hjertet gråter og er svart, når alle svikter på din vei.. Så vit at du har meg!
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2003 #14 Skrevet 5. april 2003 Denne fikk jeg av Mzfire: .##. .##. Tenkte jeg skulle sende deg et hjerte fylt med godhet, ####### kjærlighet, varme og omsorg, men kom på at du "#####" allerede har et.. "##" # ÅH! Hjertet blir kjempefint når jeg skriver det her, men når det blir lagt inn som et innlegg ser det helt misfoster ut. Men det skal se ut som et hjerte
Gjest Bjørk Skrevet 5. april 2003 #15 Skrevet 5. april 2003 Frun går kledd i svarta, sexiga underkleder framfor mannen som leser tidning. Han tittar upp o sager : Har vi sorg ?Hon utropar:JA!! Vi har en død kuk i huset !!... _____________________________________________________- Jeg sendte en engel for å passe på deg. Han kom straks tilbake. Jeg spurte hvorfor han var så snar og han svarte: "engler passer ikke på hverandre!"
liv Skrevet 6. april 2003 #16 Skrevet 6. april 2003 Får noen søte fra lillesøstera mi innimellom.. Jeg husker jeg kom til å snik-kikke på lappen i nakken din en gang. Det sto det jeg alltid hadde trodd om deg... MADE IN HEAVEN!!!
liv Skrevet 6. april 2003 #17 Skrevet 6. april 2003 Jo har fått ei søt til av lille siss. Du er ei søster jeg aldri vil miste, for om jeg gjør det vil mitt hjerte briste, du vil alltid være viktig for meg, fordi jeg er så utrolig glad i deg. Er ikke søstra mi herlig?
Barbie Skrevet 6. april 2003 #18 Skrevet 6. april 2003 Ikke så søt kanskje,men jeg lo godt når jeg fikk den Ismen Den var ikke spesielt søt, nei - og vi var flere som ble enige om å ta den vekk. Nå er det lyse dagen - da forstår du sikkert. Tusenfryd - moderator
Gjest *Perser* Skrevet 6. april 2003 #19 Skrevet 6. april 2003 Jeg har fått denne fra ei kjempe god vennine :-) Oppe i himmelen langt vekk i det fjerne, sitter den smukkeste stjerne. Den er sendt fra mitt hjerte til deg og hvisker stille Er Glad I Deg :-) --------------------------------------------------------------------------- Og denne er jo bare så søt da fikk den fra samme venninen :-) I must have been born under a lucky star, to find a friend as nice as you are. I could follow the rainbow to its end, and never find a better friend........ :-) ----------------------------------------------------------------------------- Denne fikk jeg fra søsteren min :-) Jeg mistet et tåre i havet ~~~~<>~~~~ Den dagen du finner den skal jeg slutte å være glad i deg :-) ------------------------------------------------------------------------------- Også fikk jeg denne av ei annen :-) Night Prayer- Dear God, thank u for making me healthy. Can u pls also make me slim & sexy. If u can`t make me slim, pls make all my friends fat. Thank You! ---------------------------------------------------------------------------------- Også en til... Når motvinden blåser- og regnet pisker. Len deg tilbake og hør når jeg hvisker: For meg er du solskinn og varme og glød. Jeg er din venn fra idag til min død..... Det får det være nok for denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå