Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg har ikke fastlege før 1 oktober (har bevisst stått utenfor det systemet pga at det aldri har vært en lege jeg har ønsket å være “listefyll” for). Hva koster det om jeg går til lege nå i stedet for om en uke? Har ikke hatt en vanlig legetime på år og dag, så jeg er totalt blank.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Ingen som vet? Sannsynligvis holder jeg uansett ut til 1 oktober, men kunne vært greit å visst. Og hva må jeg regne med å betale hos fastlegen min?
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Ingen som vet? Sannsynligvis holder jeg uansett ut til 1 oktober, men kunne vært greit å visst. Og hva må jeg regne med å betale hos fastlegen min? Jeg betalte 205 kr hos fastlegen min forrige uke, inkludert blodprøvetaking. Dette var hos vanlig kommunalt ansatt lege. Men vet at det koster noen kroner mer hos annen lege enn fastlegen, og det koster gjerne mer hvis du går til privat lege. Har du prøvd å søke på trygdeetatens side om fastlege? Vil tro at veiledende priser for legebesøk finnes der. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå