Gå til innhold

invitasjoner og svarfrist

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sola_*
Skrevet

Hei hei. Gifter oss 16.august neste år.vi hadde tenkt å lage invitasjonene i jula og sende de ut i slutten av påsken. hadde tenkt å ha svarfristen 1.juli. Er det i samsvar med hva dere august 2008 bruder tenker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

...

Endret av Tassie
Skrevet

Vi gifter oss 30.August og tenker sende ut invitasjoner ca 15.Mai. Da har vi sendt ut invitasjoner 3 1/2 måneder på forhånd og det burde holde mer enn nok for at folk kan sette av datoen. Så kommer nok svarfristen å bli satt til 1.Juli.

Skrevet

Vi sendte ut i slutten av april (tror jeg) og hadde svarfrist til 1. juli. Det var litt dumt siden vi selv dro på ferie før 1. juli og dermed var bortreist når svarfristen gikk ut. Dårlig planleggig fra vår side! :sjenert:

Du må regne med at mange ikke svarer før helt oppi fristen og at du kanskje må purre svar fra noen. Jeg mener at det ikke er nødvendig med veldig lang tid mellom utsendelse og svarfrist (nok med to måneder). De fleste har fått seg barnevakt, billige flybilletter, skiftet vakt på jobben osv. på den tiden. Det kan heller være viktig å sende ut i litt god tid dersom mange må planlegge ferien sin ut fra dette (midt i fellesferien, langveisfarende osv.)

Hilsen Lille meg

Skrevet

Vi sender ut ca 5-6 mnd før. Har ikke bestemt oss for når vi skal ha svarfrist. Grunnen til at vi sender ut så lang tid før, er at vi har veldig mange tilreisende. Da får de bestilt reise og overnatting i god tid om de ønsker det :)

Var i bryllup i sommer, og vi fikk invitasjonene et halvår før. Synes det var veldig greit. Da fikk vi tak i veldig billige billetter og ikke noe problem med overnatting, selv om det var et lite sted :)

Skrevet

Vi skal gifte oss 30 august 2008 og vi tenkte å sende ut innvitasjonene i begynnelsen av april og ha svarfrist ca den 1juli. da har vi 2 måneder på å vite antall i forhold til mat og slikt! grunnen til at vi sender ut så tidlig er at halve min familie er utenlandsk og må derfor ha gooood tid til å fikse billetter og slikt! :jepp:

Skrevet

Vi gifter oss 2 august, og tenkte vi skulle sende ut invitasjon i begynnelsen av mars. Kanskje litt tidlig, men det er faktisk på den tiden folk begynner å si ifra til arbeidsgiver om når de skal ha ferie til sommeren. + at vi har endel langveisfarende. Da med svarfrist 1.juni tenker jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...