Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 hvorfor brukes korsett? for å holde inn magen, eller få push up?
Branna Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 hvorfor brukes korsett? for å holde inn magen, eller få push up? Begge deler
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Men da trenger man vel ikke bh også?
Branna Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Men da trenger man vel ikke bh også? Som regel ikke, nei. Ikke på ordentlige korsetter slik som dette, i hvert fall. Men så finnes det slike "underbust corsets" som dette, de er bare for å holde inn magen.
Gjest Gjest_Celia_* Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Heisan! Der var det mye fint! Men er det ikke litt skummelt å kjøpe sånt over internett? Hvilke undertøysbutikker anbefales i Norge når det gjelder brudeundertøy?
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 hvorfor brukes korsett? for å holde inn magen, eller få push up? + at kjolen sitter MYE penere.
LilleSolstråle Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 kjolen min er korsett-kjole...da trenger jeg vel ikke ekstra hold-in korsett under der igjen?
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 kjolen min er korsett-kjole...da trenger jeg vel ikke ekstra hold-in korsett under der igjen? Kommer jo ann på hvor stor du er? Korsettene som sitter i kjolene er ikke de beste, dersom du vil ha skikkelig hold-in så burde du satse på en skikkelig korsett i tillegg.
LilleSolstråle Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 Kommer jo ann på hvor stor du er? Korsettene som sitter i kjolene er ikke de beste, dersom du vil ha skikkelig hold-in så burde du satse på en skikkelig korsett i tillegg. Kjolen min er i størrelse 34/xs,men vil jo ikke at bøylene på den skal bøye utover. Så da bør jeg kanskje ha en korsett under også? Men vil ikke det gjøre at jeg ser større ut da? med 2 korsetter?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 Kjolen min er i størrelse 34/xs,men vil jo ikke at bøylene på den skal bøye utover. Så da bør jeg kanskje ha en korsett under også? Men vil ikke det gjøre at jeg ser større ut da? med 2 korsetter? Jeg bruker 32 og har korsett under, ingen spiler i kjolen. Synes det blir penest slik.
LilleSolstråle Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg bruker 32 og har korsett under, ingen spiler i kjolen. Synes det blir penest slik. ok...Hadde du også korsett-kjole med korsett under? For hadde det vært en kjole som ikke var korsett hadde det ikke spørsmål å ha korsett under men siden kjolen min er korsett-kjole med spiler,blir jeg usikker på om det da blir stygt med korsett på korsett. Mulig jeg er dum nå,men... Hva med hold-in under,funker det like bra? Føler vel egentlig at kjolen holder inne det som skal holdes inne men vil ikke at bøylene på kjolen skal bli bøyd når jeg sitter,derfor kunne det kanskje vært greit å ha noe under..
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 ok...Hadde du også korsett-kjole med korsett under? For hadde det vært en kjole som ikke var korsett hadde det ikke spørsmål å ha korsett under men siden kjolen min er korsett-kjole med spiler,blir jeg usikker på om det da blir stygt med korsett på korsett. Mulig jeg er dum nå,men... Hva med hold-in under,funker det like bra? Føler vel egentlig at kjolen holder inne det som skal holdes inne men vil ikke at bøylene på kjolen skal bli bøyd når jeg sitter,derfor kunne det kanskje vært greit å ha noe under.. Jeg tok ut spilene i kjolen.
Gjest nextlife Skrevet 3. oktober 2007 #14 Skrevet 3. oktober 2007 hvorfor brukes korsett? for å holde inn magen, eller få push up? Jeg hadde en kjole med korsettliv. Er normalbygd, kanskje litt "trivselstillegg" på magen. Korsettet hadde 8 spiler og snøring bak. Prøvde det med korsett under, og syntes det ble for mye, siden korsettlivet er ganske tilsittende. Syntes også det var ubehagelig å bevege seg i det. Så jeg endte opp med strømpebukse med hold-in effekt( skiftet til pene strømper på "rett tidspunkt" ) og bra-cups. Dette fungerte helt utmerket for meg :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå