Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann!

Jeg har ikke tv foreløpig, og vil så sykt se Grey's imorgen. Jeg gikk inn på webtv, og da kan jeg bestille sumo basis for 35 kr i uken. Der kunne jeg velge om jeg ville betale med kredittkort, eller mobil. Hvis jeg velger mobil, kommer det på regningen(har youngtalk) eller trekker de det ifra mobilen(siden jeg har jo penger på kortet når en har youngtalk)?

Er det slik at jeg må si det opp selv, eller stopper det etter en uke? Det stod ikke noe om det på mobil, kun på kredittkort(der varer det helt du sier det opp)

Endret av estrella
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg abonnerer på TV2 Sumo sport, og betaler via regningen fra Telenor (har bredbånd hos dem.) Jeg betalte for en hel måned, men det blir automatisk fornyet hvis jeg ikke melder meg av selv. Men det er enkelt å melde seg ut hvis man ikke vil fornye abonnementet, man går inn på "min sumo" øverst i høyre hjørne, klikker på "kjøpsoversikt" og deretter på den røde "stopp"-knappen som dukker opp. Dette fungerer fint for meg i hvert fall! :jepp: Du kan stoppe abonnementsfornyelsen når som helst.

Skrevet
Jeg abonnerer på TV2 Sumo sport, og betaler via regningen fra Telenor (har bredbånd hos dem.) Jeg betalte for en hel måned, men det blir automatisk fornyet hvis jeg ikke melder meg av selv. Men det er enkelt å melde seg ut hvis man ikke vil fornye abonnementet, man går inn på "min sumo" øverst i høyre hjørne, klikker på "kjøpsoversikt" og deretter på den røde "stopp"-knappen som dukker opp. Dette fungerer fint for meg i hvert fall! :jepp: Du kan stoppe abonnementsfornyelsen når som helst.

Okei! Men da tror jeg at jeg prøver meg på det, men jeg er fortsatt usikker på det med mobilen. Jeg bor ikke hjemme, men det er pappa som betaler youngtalkregningen min, på 200 kr i mnd, så hvis jeg melder meg inn med mobil, havner de ekstra kostnadene på den regningen, eller trekker de det direkte ifra mobilen(siden med youngtalk så kommer de 200 kr inn på mobilen, akkuratt som kontantkort) ?

Skrevet

en ting til;

Jeg kan se Grey's Anatomy imorgen på webtv eller?

Ikke vits å bestille hvis ikke :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...