*Tausa* Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 (endret) Jeg har kjøpt en brudekjole som er hvit med noe lyseblått i. Den blåfargen har jeg veldig lyst at skal gå igjen blant annet i brudebuketten for å framheve det blå i kjolen. Er det noen som har tips til blå (gjerne både veldig lyse og noe mørkere) blomster? Gjerne blomster som ikke er så veldig dyre, slik at prisen på brudebuketten blir overkommelig... Og hvilke blå blomster kan bli fine som pynt i festlokalet? Endret 24. september 2007 av *Tausa*
Mistyen Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg vet om ei som hadde blå hortensia i buketen, det var kjempefint
Branna Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Hortensia kan være veldig fint, ja, slik som denne for eksempel, ellers synes jeg denne var litt fin. Ellers finnes det jo fine markblomster som går i blått, for eksempel forglem-meg-ei og blåklokker. Men det kommer jo litt an på når på året du skal gifte deg.
karamella Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Hortensia Anemone Delphinium Fresia Wanda Orkidè (blå-lilla)
MrsG Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 er bryllupet på våren, er perleblomst(muscari) veldig fint da... perleblomst eller.. rundt juletider har du jo svibel.. eller iris på sommer'n... men skal du ha ordentlig BLÅ ville jeg nok valgt hortensia, ja. det er kjempefint!
MrsG Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 veeeldig blå bukett.. med bl.a. perleblomst! litt blå bukett
*Emma* Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Jeg syns buketten som Netten (bruker her inne) hadde bare var helt nydelig. Den var blå Herer er bilder av hennes bukett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå