Alice Ayres Skrevet 5. august 2008 #21 Skrevet 5. august 2008 Hva mener du med at du er "litt bifil" ? :klø: Jeg tolket det dithen at med "litt bifil" er ts bifil annenhver lørdag mellom kl 16 og 22, samt en torsdag i måneden.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #22 Skrevet 6. august 2008 Jeg føler meg vel litt som Gjest_Jente29_* tror jeg... Bortsett fra at jeg er fryktelig sjenert, og aner ikke hvordan jeg skulle ha turd å gå på "et sånt sted" alene Egentlig så er jeg vel litt usikker på legningen min tror jeg
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 29. juli 2009 #23 Skrevet 29. juli 2009 Hei. Lurte på om noen kunne tipse meg om et utested i Oslo der det går bifile/lesbiske jenter? Syns det er vanskelig å bli kjent med noen på vanlige utesteder, og forestiller meg at det kan være mer "legitimt" der legningene liksom er litt "avklart" på forhånd? hei. Meget godt spurt. Lurer også på det samme. Kunne tenkt meg og overaske samboer med litt spenning i kvelden/nattens mørke. Men hvor skal jeg ta han med. ?? Han vet jeg er 50/50 men ikke at jeg har tenkt og overaske han med ei dame og han...finnes det virkelig ikke noen seriøse steder noen vet om..Hjelp oss da
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #24 Skrevet 29. juli 2009 "Elsker" i Oslo er for skeive.. London bar også, og BarTini Google for å finne ut hvor de ligger. Selv skulle jeg ønske jeg kunne finne venner som er lesbiske som meg, tør ikke gå på disse stedene alene og alt annet begynner å bli kjedelig. Hetro par over alt + gutter som ikke skjønner at nei er nei. *Spy*
Skildring Skrevet 30. juli 2009 #25 Skrevet 30. juli 2009 Jeg tolket det dithen at med "litt bifil" er ts bifil annenhver lørdag mellom kl 16 og 22, samt en torsdag i måneden.
Gjest En gjest Skrevet 31. juli 2009 #26 Skrevet 31. juli 2009 hei. Meget godt spurt. Lurer også på det samme. Kunne tenkt meg og overaske samboer med litt spenning i kvelden/nattens mørke. Men hvor skal jeg ta han med. ?? Han vet jeg er 50/50 men ikke at jeg har tenkt og overaske han med ei dame og han...finnes det virkelig ikke noen seriøse steder noen vet om..Hjelp oss da Hmm, er det helt bak mål å foreslå en kontaktannonse? Fordelen er at du kan fortelle hva du ønsker, og spesielt hva du slett ikke ønsker, jeg tror opplevelsen kan bli bedre da enn om du plukker opp noen på et utested. Så kan dere eventuelt ta en prat på telefonen, eller møtes på en chattekanal med kamera e.l. før dere møtes, så det ikke dukker opp noen du slett ikke hadde tenkt deg.
Skildring Skrevet 31. juli 2009 #27 Skrevet 31. juli 2009 Hmm, er det helt bak mål å foreslå en kontaktannonse? Fordelen er at du kan fortelle hva du ønsker, og spesielt hva du slett ikke ønsker, jeg tror opplevelsen kan bli bedre da enn om du plukker opp noen på et utested. Så kan dere eventuelt ta en prat på telefonen, eller møtes på en chattekanal med kamera e.l. før dere møtes, så det ikke dukker opp noen du slett ikke hadde tenkt deg. Jeg har ikke noen erfaringer med kontaktannonser, men jeg tror at det kan føre til at det blir en veldig anstrengt stemning i forhold til hele møtet. Men det er nok bare meg..
Gjest Audun, oslo Skrevet 31. juli 2009 #28 Skrevet 31. juli 2009 Det er mange bifile her: - Fru Burums - Chrisitania cafe - Andys pub
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #29 Skrevet 2. august 2009 Jeg føler meg vel litt som Gjest_Jente29_* tror jeg... Bortsett fra at jeg er fryktelig sjenert, og aner ikke hvordan jeg skulle ha turd å gå på "et sånt sted" alene Egentlig så er jeg vel litt usikker på legningen min tror jeg Samme her:( alltid forelsket meg i gutter og blitt kvalm med tanke på jentesex, men har nå plutselig i senere tid blitt mer opptatt av jenter enn hva jeg burde. Hadde sex med en elsker forrige uke som fortalte at en veninne av han sa hun kunne tenkt seg å hatt sex med meg. Tenkte mer på henne enn han under samleie. GRUSOMT dette her.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #30 Skrevet 3. august 2009 Det er mange bifile her: - Fru Burums - Chrisitania cafe - Andys pub Det visste jeg ikke? Står ikke noe om det på nett..? Kom på en til forresten.. ETT GLASS Inngang fra Rosenkrantz' gate (Karl Johans gate 33 ) Ett Glass har holdt det gående siden 1995. Dette er ikke et rendyrket homosted, men mange homofile har dette som sitt stamsted. Derfor har vi viet plass til Ett Glass i Gaysirs Utelivsguide. Stedet ligger sentralt i sentrum av Oslo. Inngang Rosenkrantzgate, vis a vis Grand Café. Ett Glass har en intim og god atmosfære, og etter vår erfaring, topp service! Lunch, middag, kaker og søtsaker serveres 12-20 (sommermeny fra 15. juni- ca 15. august, kjøkken stenger kl 20:00). Vinmeny med alle viner på glass. Deilig champagne har de også. Åpningstider: søn-tors kl 12-02 fre-lør kl 12-03
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå