Gjest SøkendeKvinne Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Hei. Lurte på om noen kunne tipse meg om et utested i Oslo der det går bifile/lesbiske jenter? Syns det er vanskelig å bli kjent med noen på vanlige utesteder, og forestiller meg at det kan være mer "legitimt" der legningene liksom er litt "avklart" på forhånd?
Kosemose Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Hva mener du med at du er "litt bifil" ? :klø:
Gjest Elfrida Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 http://www.gaysir.no/index.cfm?meny=6&subside=2
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 London Pub er en av Oslos mest kjente homsebarer - et utested for homofile siden 70-tallet. Stedet er delt i to: 1. etasje er London Pub og andre etasje er diskoteket London Club - en partybar med høy stemning. www.londonpub.no
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Hva om man ville gå et sted å treffe noen på en vanlig hverdag som f.eks på en mandag eller tirsdag - r det virkelig ikke noe "treffsted" utenom Tors-fra-lør?? Treffer lesber/bier/homser hverandre kun på "partys/utesteder/ i helger???? Det er en skam om det ikke finnes andre alternativer -tips mottas med takk ( ikke linker man må lete med lys & lykter for å finne frem - men direkte tips )
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Det er vel et utested som kalles "Potta", husker ikke hele navnet, men det er et lesbested tror jeg. I nærheten av Stortinget et sted tro??
Gjest Elfrida Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Elsker er jo et sted som har åpent hver dag, kafe på dagtid og mer bar på kvelden i helgene, mye jenter der. Det er det første stedet i linken min, og burde ikke være vanskelig å finne. Det ligger rett over veien for Det norske teateret, på hjørnet der det har vært diverse utesteder og restauranter tidligere.
Gjest Elfrida Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Potta er lagt ned, det heter Maiden nå og er mer for goth-folket.
Gjest Gjest_Jente29_* Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Dette innlegget kunne jeg skrevet selv akkurat nå, hehe. Prøver å finne ut hvor i Oslo jeg kan gå for å treffe jenter i alderen 20-30 år, lesber eller bifile, men ser at flere av utstedene er stengt (feks Naken). Noen gode tips? Har noen her vært på disse stedene?
Bjørnemor Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 Jeg er bifil, men jeg tar det bare som det kommer naturlig.. så dukker det opp en ny jente i ny og ned...
AnneS Skrevet 3. august 2008 #11 Skrevet 3. august 2008 Hvorfor gjøre det så vanskelig? Kunne man ikke bare ordne med "jente treff" her i KG? Ja jeg hvet reglene men man kunne jo ordne treff igjennom externe link. Dessuten så er det mange slike barer og klubber i London slik at det er jo lett å skaffe seg billige turer dit.
Gjest Gjest_John_* Skrevet 3. august 2008 #12 Skrevet 3. august 2008 Hvorfor gjøre det så vanskelig? Kunne man ikke bare ordne med "jente treff" her i KG? Ja jeg hvet reglene men man kunne jo ordne treff igjennom externe link. Dessuten så er det mange slike barer og klubber i London slik at det er jo lett å skaffe seg billige turer dit. Det går sikkert an å arrangere jentetreff via KG. Kan ikke jeg få lov til å være med og se på dere da??
AnneS Skrevet 4. august 2008 #13 Skrevet 4. august 2008 Det går sikkert an å arrangere jentetreff via KG. Kan ikke jeg få lov til å være med og se på dere da?? Tullebokk haha - jeg sa "jente treff" og ikke gruppesex...
Gjest Også bifil Skrevet 4. august 2008 #14 Skrevet 4. august 2008 Tullebokk haha - jeg sa "jente treff" og ikke gruppesex... Å se på er ikke det samme som å delta Jeg er også bifil, men sambo liker ikke å dele meg med noen andre, ikke andre jenter engang enda han kunne fått vært med Så da får jeg leve uten jentekos.
Batteri Skrevet 4. august 2008 #15 Skrevet 4. august 2008 Jeg er også bifil, men sambo liker ikke å dele meg med noen andre, ikke andre jenter engang enda han kunne fått vært med Så da får jeg leve uten jentekos. På samme måte som alle andre i forhold får leve uten kos enten fra den ene eller den andre som ikke er partneren. Skjønner samboeren din godt jeg.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #16 Skrevet 4. august 2008 På samme måte som alle andre i forhold får leve uten kos enten fra den ene eller den andre som ikke er partneren. Skjønner samboeren din godt jeg. Selvfølgelig, trives i forholdet jeg. Derfor ville jeg ikke gjort noe som kunne sette det på spill... og derfor lever jeg uten jentekos
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #17 Skrevet 5. august 2008 Jeg skulle ønske jeg fant ei jente på min alder (25 år), som er PEN, har en fast, fin kropp og smart. Jeg kunne ikke tenke meg en bimbo, må være litt utfordring mentalt sett. Hvor gjemmer disse seg?
Gjest Popkorn Skrevet 5. august 2008 #18 Skrevet 5. august 2008 Selvfølgelig, trives i forholdet jeg. Derfor ville jeg ikke gjort noe som kunne sette det på spill... og derfor lever jeg uten jentekos Dvs uten popkorn... Ja jeg kunne ha fortalt mange historier men det er klart at jentekos er langt bedre en guttekos. Jenter hvet hva det vil si å ha sex sammen mens de fleste mannfolk bare "kjører" på brummmmm........
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #19 Skrevet 5. august 2008 Dvs uten popkorn... Ja jeg kunne ha fortalt mange historier men det er klart at jentekos er langt bedre en guttekos. Jenter hvet hva det vil si å ha sex sammen mens de fleste mannfolk bare "kjører" på brummmmm........ Bra du sa de fleste. Jeg er heldigvis ikke av de fleste,min orgasme kommer i 2 rekke til jeg har fått madammen "tilfredstillt", dette betyr ikke at jeg ikke nyter det. Over til saken. Har sagt til madammen at det er helt i orden at hun har jentekos bare jeg får se på. Det har ikke blitt noe av enda Lurer bare....ville nytelsen for dere jenter blitt "redusert" om typen må se på?
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #20 Skrevet 5. august 2008 Bra du sa de fleste. Jeg er heldigvis ikke av de fleste,min orgasme kommer i 2 rekke til jeg har fått madammen "tilfredstillt", dette betyr ikke at jeg ikke nyter det. Over til saken. Har sagt til madammen at det er helt i orden at hun har jentekos bare jeg får se på. Det har ikke blitt noe av enda Lurer bare....ville nytelsen for dere jenter blitt "redusert" om typen må se på? Det er vel individuelt, men jeg syns det hadde vært like spennende om han ville vært med å se på. Og det at jeg holder meg til bare han etter hans ønske betyr nå ikke at jeg lever uten popcorn da, han kjører ikke bare på, det skal han ha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå