Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg må bare fortelle dere at jeg er sååååååå forelsket. Det er verdens beste følelse,varm i kroppen,kjenner det i hjertet,smil om munnen hele tiden :love: Han er den helt skjønn,nydelig,romantisk! Og best av alt: Han er MIN :rødme:
Adonia Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg må bare fortelle dere at jeg er sååååååå forelsket. Det er verdens beste følelse,varm i kroppen,kjenner det i hjertet,smil om munnen hele tiden :love: Han er den helt skjønn,nydelig,romantisk! Og best av alt: Han er MIN :rødme: nyt det!! forelskelse er en deilig følelse
Gjest TS Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Ja det gjør jeg :love: Har faktisk vært forelsket i noen mnd. og kjenner at det blir bare bedre og bedre for hver dag. KLEEEEEMMMMMM
Aurela Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Gratulerer!! Den følesen er ganske fantastisk
Gjest milkyway Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Åh, så fint med sånne tråder :-D Jeg har det på akkurat samme måte, blir helt gnom i huet av å tenke på han hele dagen, og gleder meg hvert sekund til vi ses igjen.. makan til fjolleri, men sånn skal det vel være?
Gjest Gjest_Hønepøne_* Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Åjaaa! Det er nydelig å være forelska! Vi har vært sammen i to år nå, og jeg føler meg fortsatt nyforelska:) :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå