BenedicteK Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Hei! Nå er det på tide at jeg setter opp et budsjett for hva bryllupet kommer til å koste, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Noen som har gjort det som vet hvordan jeg bør begynne??? Og hvor mye penger har dere valgt å bruke på bryllupet?
*Tausa* Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Vi har ikke laget budsjett ennå, selv om bryllupet er om under 6 mnd, men hvis du registrerer deg på www.dittbryllup.no, kan du lage budsjett (og regnskap) der, eller iallfall bruke det som mal. Vi regner med å måtte ut med ca 1000 pr gjest (lokale med mat, drikke og kaker/kaffe). Dette har heldigvis foreldre og besteforeldre sagt at de skal betale. I tillegg kommer alt av pynt, blomster, klær, invitasjoner, bordkort, fotograf etc. og evt. bryllupsreise.
Gjest solsol Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Vi har satt opp budsjett og det er 10 mnd til vi gifter oss. Det som er viktig er å ta ca baserte tall, legge på noen kroner ekstra og skrive ned ALT man vet man skal ha i bryllupet. Vi vet ca kuvertpris pr gjest og hva dette innebærer av drikke. Altså 720kr kuverten*80gjester= 2 drikkebonger à 50kr pr gjest 100kr*80gjester= Hotell for natten= 1500kr Brudebukett 3000kr Kake 3000kr Sminkefrisør 2000kr Innbydelser Takkekort Fotograf osv osv.... ganske enkelt når man begynner. Vi kom til ca 92 500kroner på 80 gjester. håper dette hjelper litt. Mitt beste råd er (uten selv å hå giftet meg enda) men LISTER er helt himmelsk!!! vi har tilogmed skrevet ned kjøreplan for dagen med liste for brud, brudgom, forlovere, sjåfør, gjester osv. Alt er på papiret. nå gleder det bare å få bestillt alt.
BenedicteK Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Fant faktisk en mal på nett, og den så ganske greit ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå