Gå til innhold

Hvilke personopplysninger kan jeg få lov å lure utav deg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt inspirert av folk som lager tråder der de spør om fødselsdatoen til folk, ber de beskrive mannen sin, hva de jobber med..

Folk kan jo selvsagt velge selv hva de vil legge ut, men.. hva er egentlig vitsen med disse trådene ? Nysgjerrighet ?

Vel, det er ett fritt land ! :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest lillebøll
Skrevet

Jeg heter Paula. Er født 22. juli 68 på sykehuset i Hamar. Og mannen min slår meg.

Skrevet

Jeg heter Trygve, er redaktør for en næringslivsavis, og jeg hater drosjesjåfører..

..også jobber jeg deltid på ICA innimellom. :filer:

Skrevet

Jeg hadde bursdag 22. september, har to døtre og en stor tro på engelen i folk.

Skrevet
Jeg heter Paula. Er født 22. juli 68 på sykehuset i Hamar. Og mannen min slår meg.

Er ikke du lesbisk og samboer da? :)

Skrevet

Jeg heter haris pilton er født 34.september og har en minigris. Bor på kløfta og jeg jobber på ica

Skrevet (endret)
Jeg heter haris pilton er født 34.september og har en minigris. Bor på kløfta og jeg jobber på ica

Jobber på ICA du også ?

Hey ! :filer:

Endret av Nedfall
Skrevet

Jeg heter Yngve. Jobber som undersott og slavinne for en pervers og ekkel dame som også er her på KG. Jeg får ikke betalt, men noenganger blir jeg mata med gullerøtter ellerno i den duren.

Noenganger fiker hu meg helt uprovosert.

Skrevet

Også er jeg 22 år gammel og bor hjemme hos mamman min da.

Skrevet
Jeg heter Yngve. Jobber som undersott og slavinne for en pervers og ekkel dame som også er her på KG. Jeg får ikke betalt, men noenganger blir jeg mata med gullerøtter ellerno i den duren.

Noenganger fiker hu meg helt uprovosert.

Fy, så slem du er mot mora di! :kjefte:

Skrevet
Fy, så slem du er mot mora di! :kjefte:

Jeg skjønner at du kansje tror jeg snakka om mamma, men hun er faktisk snill mot meg... I motsetning til hu andre fæle dama jeg snakker om. Hu er fæl, ass! Ikke sån vanlig fæl heller, men skikkelig gjennomført bedriten! .... Hu har store pupper, da.

Skrevet
Fy så slem du er mot Frøken Titt! :kjefte:

Jeg skjønner at du kansje tror jeg snakka om Frøken titt, men hun er faktisk snill mot meg... I motsetning til hu andre ekle dama jeg snakker om. Hu er ekkel, ass! Ikke sån vanlig ekkel heller, men skikkelig gjennomført grusom! .... Hu har bra fødehofter, da.

Gjest Sophia Låren
Skrevet

Hei, jeg heter Marianne Eliane. Jeg bor i Drammen. Jeg er hjemmeværende husmor og dagmamma til min autistiske datter Petrella og babyen Njål.

Skrevet

Eh, jeg startet med ett spørsmål om hvorfor folk lager slike tråder, og jeg lurte på om det for eksempel var av nysgjerrighet ? Jeg ser jo at det har tatt litt av i tråden her, men var egentlig ikke meningen skulle skje da. (Ok, så heiv jeg meg på bølgen siden lillebøll gjorde det :sur: ) Men jeg var dårlig til å klargjøre akkurat det i mitt første innlegg..

..og jeg heter virkelig ikke Trygve !! :ler:

Skrevet
Eh, jeg startet med ett spørsmål om hvorfor folk lager slike tråder, og jeg lurte på om det for eksempel var av nysgjerrighet ? Jeg ser jo at det har tatt litt av i tråden her, men var egentlig ikke meningen skulle skje da. (Ok, så heiv jeg meg på bølgen siden lillebøll gjorde det :sur: ) Men jeg var dårlig til å klargjøre akkurat det i mitt første innlegg..

Utviklingen av tråden i lys av hovedinnlegget har passert grensen for übermorsom. :ler:

..og jeg heter virkelig ikke Trygve !! :ler:

Ikke?

Er det bare jug det med avisa og jobben på ica også da? :overrasket:

Og neglefila da? Bare jug det også?

--

ps: Jeg heter Josefine og har to barn - den ene er en elefant som heter kai-roger, og den andre er en minigris som jobber på Rimi.

Skrevet (endret)

Jeg heter Vendela og er eks-supermodel. Eller, egentlig kan du vel si at jeg er det fortsatt. Jeg elsker å gjøre parodi på Tyra Banks og er relativt nyskilt. Jeg bor i Oslo og er ganske ensom. Jeg lurer på hvorfor, jeg som er så tilgjengelig, strålende blid og tversgjennom positiv.

Ps: Jeg er litt usikker på når jeg er født, jeg har brukt så mye antirynkekrem at fødselsdatoen umulig kan stemme. ;-)

Forøvrig, for å svare på spørsmålet ditt; jeg skjønner det egentlig ikke jeg heller. Men men, folk får starte de trådene de vil.

Jeg kommer i alle fall ikke til å svare dem seriøst.

Endret av Jenna88
Skrevet

Jeg er kanskje litt paranoid, for det hender at jeg tenker at det er noen som er ute "å fisker" som spør. Kanskje en psyko, eller en som har mistanke til hvem en eller annen her inne er.

Samme om jeg har fått en "merkelig" pm også, så tenker jeg at det kan være noen helt andre enn de utgir seg for å være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...