Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Skal feire min bursdag i morgen, vi blir 6 pers (familie) Hva kan jeg lage som er litt middagsaktig? Helst som jeg kan lage litt i forveien. (i dag eller i morgen formiddag) Please help me!!! (helst med oppskrift)
Aurela Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Kan hende jeg har feil nå, men lager ikke fårikål seg ganske selv Eller kunne jo ting som skal i ovnen som lasagne funke, det er jo bare å lage, så står den i ovnen og godgjør seg.. Salat kan du jo lage noen timer før, og kanskje kan du slenge i noen hvitløksbrød inn i ovnen.. Nam-nam Lykke til, og gratulerer med dagen i morgen
Maja_83 Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Gryterett kan lages klart i dag og varmes opp imorgen. Så serverer du ris, salat og pesto-baguetter ved siden av
Gjest Begonia Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Hva med bakte poteter, med krydder- eller urtesmør, sprøstekt bacon, skinke og salat til? Håper du får en fin bursdag. Gratulerer med dagen.
razmatazz Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Evt kan du lage istand noen kalde retter, f.eks. spekemat, eggerøre, røkt/gravet laks, potetsalat, paté, pastasalat, skalldyrsalat, godt brød med olivenolje og balsamico til, forskjellige oster osv.
Lund Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Skal feire min bursdag i morgen, vi blir 6 pers (familie) Hva kan jeg lage som er litt middagsaktig? Helst som jeg kan lage litt i forveien. (i dag eller i morgen formiddag) Please help me!!! (helst med oppskrift) Hva med hjemmelagd pizza
Ekko Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Gryterett kan lages klart i dag og varmes opp imorgen. Så serverer du ris, salat og pesto-baguetter ved siden av Hvordan lager du pesto baguetter ?
Lund Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Hvordan lager du pesto baguetter ? vet ikke :gråte:
Maja_83 Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Man kjøper ferdige Hatting pesto baguetter i frysedisken, eller fyller baguetter med pesto som man varmer opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå