Gjest psykisk nedtur Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Hei skal skrive dette kort, jeg traff på en utlending på et utested, han prøvde seg først på ei venninne av meg, men hun ville ha kontakt, etter på prøvde han seg på meg, dvs. han bare dro meg til seg da jeg var på vei til do og begynte å rote med meg. Vi møttes flere ganger der, og han ville ha tlf.nr mitt osv. Så begynner det merkelige, på utestedet, en gang i sommer , vi hadde bare truffet hverandre der noen timer i løpet av hele sommeren, sa han at han ville gifte seg med meg, jeg tenkte. hva i all verden...neste gang vi traff hverandre sa han det igjen og sa han elsket meg, og var veldig pågående på telefonen og sa han elsket meg, og skrev til meg hver dag. Jeg opplyste at jeg hadde samboer og da ville han plutselig ikke ha kontakt mer...han sa at han måtte finne seg en kone og gifte seg for å få oppholdstillatelse i norge. Da begynte jeg å føle meg utnyttet, hadde han virkelig ikke ment noe med det han sa, går det an å være så kald? jeg føler meg virkelig helt kvalm og utnyttet.tror dere han har følelser for meg , og tar kontakt igjen, hadde begynt å like denne fyren, så her sitter jeg med gråten i halsen, føler meg så dum og lettlurt....
Nabodama Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 (endret) Ja, det går fint an å være så kald, og jeg synes du skal la være å tenke mer på ham. Han viste deg jo hvem han var og hva han er ute etter da du sa du hadde samboer. Det han vil ha er en å gifte seg med så han kan få bli her. Så enkelt er det, og han sa det jo rett ut. Oppførselen hans før det understøtter også utsagnet hans. Han sa jo at han ville gifte seg med deg veldig tidlig, før dere kjente hverandre, og var pågående med kontakt. I tillegg prøvde han seg på venninna di først, og du ble andrevalget den kvelden. Hvor mange andre han har prøvd seg på på samme måte andre kvelder, kan du bare forestille deg. Du ble helt klart utnyttet. Se på det som lærdom, og gå videre. Du var tross alt heldig som ikke ble lurt trill rundt. Endret 24. september 2007 av Nabodama
Gjest Britt Banditt Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Har det egentlig så mye å si hva han følte eller ikke følte så lenge du har samboer allikevel?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 ja, det har mye å si, dessverre, det er dumt, men ja jeg har ikke holdt meg på matta, og begynte å få følelser for han utlendingen, jeg skal faktisk nå på samme sted på lørdag og se hva han driver med, og smugtitte, , han pleier alltid å gå der, jeg må liksom finne ut om han var virkelig interessert i meg eller om han gjorde detkun for å få opphold.. en annen rar ting var at sist gang vi møttes sa han at det var to dager til han dro til kosovo, bare for å få meg til å si ja til ham liksom, men den dagen sa han at han ikke skulle ddra allikelvel, da ble jeg i hvertfall helt forvirret.......
Gjest Britt Banditt Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 en annen rar ting var at sist gang vi møttes sa han at det var to dager til han dro til kosovo, bare for å få meg til å si ja til ham liksom, men den dagen sa han at han ikke skulle ddra allikelvel, da ble jeg i hvertfall helt forvirret....... Hvorfor ble du forvirret over det? Han sa jo det sånn at du skulle føle et sterkere press og si ja.
Nabodama Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 ja, det har mye å si, dessverre, det er dumt, men ja jeg har ikke holdt meg på matta, og begynte å få følelser for han utlendingen, jeg skal faktisk nå på samme sted på lørdag og se hva han driver med, og smugtitte, , han pleier alltid å gå der, jeg må liksom finne ut om han var virkelig interessert i meg eller om han gjorde detkun for å få opphold.. en annen rar ting var at sist gang vi møttes sa han at det var to dager til han dro til kosovo, bare for å få meg til å si ja til ham liksom, men den dagen sa han at han ikke skulle ddra allikelvel, da ble jeg i hvertfall helt forvirret....... Forsiktig nå! Det kan faktisk hende han ser en mulighet i deg igjen dersom du virker interessert. Han vil ha opphold, det er det som driver ham. Han har sagt det til deg. Ikke vær dum nå. Uansett virker han ikke å være en sympatisk person. Og hva med samboeren din? Å få følelser for andre er helt legalt, men ikke at man da begynner å behandle samboeren dårlig. Og det gjør du når du skal sjekke ut om han var/er interessert.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 JA, MEN da lurer jeg på, tar det lang tid for folk fra kosovo å få opphold, når jeg tenker etter , så tar det vel en stund.... har lest om masseutsendelser, men ble ikke det gjort for et par år siden, er ikke ekspert på dette men hadde vært glad om noen visste saksgangen i sånne ting. Ja skal uansett ikke gjøre sånn mere mot samboeren min. Hvis han prøver seg på lørdag vet han jo hvor han har meg, så jeg kommer ikke nå til å bli sammen med ham i hvertfall! vil bare se om mine teorier stemmer.....
Gjest StockDama Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Hva er det å være forvirret over? Han trenger oppholdstillatelse, og eneste måten han kan få det fort er å gifte seg med et eller annet uvitende kvinnfolk. Han er ikke forelsket i deg, han er desperat etter oppholdstillatelse. Ikke bry deg mer om han. Han er en dust =p
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 OK, ja blir bare helt rystet over at folk i nød kan være sååå desperate, dette er faktisk baksiden av medaljen av at vi i Norge tar i mot så mange flyktninger, de er faktisk veldig manipulerende og prøver å lure uvitende kvinner på denne måten, jeg tror ikke han får napp med noen kvinner i Norge, de kan jo umulig tro på det han sier, at han vil gifte seg etter 2 treff, det er jo helt hårreisende egentlig. Vil med dette på det sterkeste dere andre at det finnes mange desperate flyktninger der ute! pass dere!
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Jøss, snakket han kun om giftemål? Normalt er det også snakk om en pengesum, men han så kanskje på deg som lettlurt. (hvis du ikek er troll da)
Nabodama Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 OK, ja blir bare helt rystet over at folk i nød kan være sååå desperate, dette er faktisk baksiden av medaljen av at vi i Norge tar i mot så mange flyktninger, de er faktisk veldig manipulerende og prøver å lure uvitende kvinner på denne måten, jeg tror ikke han får napp med noen kvinner i Norge, de kan jo umulig tro på det han sier, at han vil gifte seg etter 2 treff, det er jo helt hårreisende egentlig. Vil med dette på det sterkeste dere andre at det finnes mange desperate flyktninger der ute! pass dere! Flyktningene er vel like forskjellige som oss andre. Mange norske menn og kvinner lurer også hverandre.
Leo Skrevet 24. september 2007 #12 Skrevet 24. september 2007 Her begynner jeg å stille spørsmålstegn ved hvem som utnytter hvem og å anklage flyktninger generelt for å være sleipe og manipulerende blir for meg i denne sammenhengen helt feil!
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #13 Skrevet 1. oktober 2007 hm det merkelige er at jeg tror han ha oppriktige følelser for me, han tok kontakt igjen fem dager etterpå etter han sa nei takk, og spurte om det går bra med meg osv, og han elsket meg, maser ikke om giftemål nå. Jeg spurte: var det ikke du som ikke ville ha kontakt da? Han sa: vil du ikke ha kontakt? ok det er greit. Jeg sa: jo da, vil det. Jeg lurer på hva han tenker på... jeg kan ikke tro han er så falsk, skrev at han ikke er interessert i andre jenter.
Gjest Gjest_brura_* Skrevet 1. oktober 2007 #14 Skrevet 1. oktober 2007 Du er i ferd med å psyke deg selv inn i et forhold som ikke vil deg noe godt. Les alt du har skrevet her en gang til og så ser du hvor det bærer hen. Hvis du ikke er interessert så slutter du å oppsøke dette utestedet og sjekker hva han driver på med. Han merker at du er litt interessert og da vil han selvfølgelig prøve seg og han vet nok akkurat hvilke knapper han skal trykke på. Våkn opp! Du har en samboer og hvis du ønsker å beholde han og er glad i han så må du få opp øynene. Ikke all oppmerksomhet er god oppmerksomhet.
Kattugla Skrevet 1. oktober 2007 #15 Skrevet 1. oktober 2007 Enig!! *brura*. Det er kanskje ikke pent å si det, men jeg får gysninger når jeg leser hva du holder på med / er i ferd med å gjøre. Les godt igjennom både det du har skrevet og hva andre har svart og se for deg at istedet for deg, var det din bestevenninne eller din høyt elskede søster som var i denne situasjonen. Ville du støttet de i å dumpe samboeren til fordel for en fyr de knapt kjenner, og som vanker på utesteder og prøver seg på damer og frir til de og så innrømmer at han må gifte seg for å få oppholdstillatelse??! Ikke all oppmerksomhet er god oppmerksomhet. Hva godt tror du denne mannen kan føre med seg? Dere er ikke sammen ennå og du er allerede ulykkelig og psykisk nedkjørt, hvordan tror du det blir hvis dere blir et par? Jeg håper virkelig at du kommer til sansene før det er for sent..
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #16 Skrevet 1. oktober 2007 ja dere har rett..... jeg skal på det utestedet en gang til og møte ham, bare for å se hva han sier og gjør, og hvis det er røde bjeller da, eller nei jeg bare lurer meg selv, jeg må kutte ham ut.. han viser mye sjalusi også, jeg snakket med en mann en gang, og da dro han meg langt bort og sa til fyren. det er mi dame, og så ganske bestemt ut. så en gang at han kom i klammeri med en av vaktene på utestedet også, har vel temperament... uff nei og nei må kutte han ut.
wishingitwas Skrevet 1. oktober 2007 #17 Skrevet 1. oktober 2007 Høres ut som du lurer deg selv inn i dette. Vet hvordan det er. Og vet at uansett hva vi andre sier, så vil du til syvende og sist bestemme selv, og kanskje ikke ta den lureste avgjørelsen. For følelser og fornuft er ikke bestevenninner.
Gjest oppgitt Skrevet 1. oktober 2007 #19 Skrevet 1. oktober 2007 ja dere har rett..... jeg skal på det utestedet en gang til og møte ham, bare for å se hva han sier og gjør, og hvis det er røde bjeller da, eller nei jeg bare lurer meg selv, jeg må kutte ham ut.. han viser mye sjalusi også, jeg snakket med en mann en gang, og da dro han meg langt bort og sa til fyren. det er mi dame, og så ganske bestemt ut. så en gang at han kom i klammeri med en av vaktene på utestedet også, har vel temperament... uff nei og nei må kutte han ut. Det er ikke noe poeng i at vi sier noe for du vil uansett sette deg selv i en posisjon som ikke er bra for deg. Hold deg unna det utestedet da, du trenger ikke møte han for å bestemme deg for å holde deg unna. De røde varselbjellene burde ringt for lenge siden. Alle liker vi å få positiv oppmerksomhet og føle oss attraktiv, men denne oppmerksomheten er ikke sunt for deg. Og hvor er så samboeren din oppi alt dette, er ikke han med på byen? Kanskje på tide å gå ut med han i stedet.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #20 Skrevet 1. oktober 2007 ja, det er sånn at jeg har distansert meg fra samboeren, han er kronisk syk og sengeliggende, og jeg har på en måte prøvd å eller jeg er vant til å gjøre alt selv, fra det å gå ut til det å handle mat, så det blir vel snart slutt, råtten oppførsel fra meg, men samboeren min har ikke behandlet meg bra heller tidligere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå