Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Hei Hvilken type gulv vil en rullestol bruker foretrekke i gang, kjøkken og soverom? mannen sitter i rullestol mens kone å barn gjør det ikke. i stuen er det eike parket. det er åpen til kjøkken og gang fra stue. noen som har tips ideer til gulv type? vindfang og entre går i ett. om jeg velger parket vil jo det gå helt til ytterdøren. hvordan blir det med skitt og vann på rullestolen? av møbler har jeg valnøtt farget spisebord med creme fragede "Plaststoler" fra bolia med hull. cremfarget skinn sofa fra bolia med tre bein. en aubergin farget stol fra bohus. kjøkkeninnredning ikke helt bestem men synser på hvite blanke underskap og valnøtt overskap..........
Gjest Elize Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Flytter denne litt opp, så kanskje du får svar:)
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 HVis det er mulig villejeg ha delt opp vindfang og entre slik at du kan ha flis i vindfanget. Men du kan jo gå for flis i entreen også? Ser for meg mye skader på parketter rett innenfor dør med skitt og lort som du sa. ELlers er vel tregulv likegreit for en i rullestol som en gående. Det er også lund, og gir ikke gjenklang slik som pergo og flis, så det demper kanskje evt lyder fra rullestolen... Om de lager lyder...
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Tror du får bedre svar hvis du presiserer hvilken type rullestol det er snakk om. Manuell eller elektrisk? Kombinert inne- og utemodell?Det er temmelig ulike dekk på de ulike stolene. Jeg har elektrisk, og vet i hvert fall at jeg gjerne skulle sluppet vanlig gulvsbelegg. Det bråker som et helvete hver gang jeg svinger, verre des renere og mer nybona gulvet er...
Gjest ts Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Hei takker for svar Dette er en case jeg skal løse. så desverre vet jeg ikke hvilken stol han bruker. jeg har prøvd å lete å lese men finner ingen steder det står noe om hva som er å foretrekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå