Tjorven Skrevet 4. april 2003 #1 Skrevet 4. april 2003 Er det noen av dere som har hørt noe av Fenrik Lane (det bandet Kurt fra Idol) spiller i? Har nå lastet ned noen sanger fra deres hjemmeside og det fikk meg til å bestille CD’n deres. Noen som har denne CD’n eller har hørt noen sanger? Mitt førsteinntrykk er at de er kjempeflinke, så jeg håper CD’n kommer så fort som mulig.
orakel Skrevet 4. april 2003 #2 Skrevet 4. april 2003 Jeg har også lastet ned de sangene som er tilgjengelig på hjemmesiden www.fenriklane.com Jeg måtte høre dem noen ganger, men nå er Mrs Cruver min favoritt av de jeg har hørt. Jeg håper at Idol gir ut cd med de sangversjonene Kurt har gjort i showet. Jeg synes at hans versjon av Skyfri himmel, Stuck in a moment og The day after tomorrow er mye bedre enn originalene. Digger den stemmen.
Gjest BR Skrevet 4. april 2003 #3 Skrevet 4. april 2003 Jeg håper at Idol gir ut cd med de sangversjonene Kurt har gjort i showet. Jeg synes at hans versjon av Skyfri himmel, Stuck in a moment og The day after tomorrow er mye bedre enn originalene. Digger den stemmen. Kurt er bare helt utrolig, jeg blir flau på vegne av det norske folk hvis ikke han vinner!!!
Snehvit Skrevet 4. april 2003 #4 Skrevet 4. april 2003 Jeg håper at Idol gir ut cd med de sangversjonene Kurt har gjort i showet. Jeg synes at hans versjon av Skyfri himmel' date=' Stuck in a moment og The day after tomorrow er mye bedre enn originalene.[/quote'] I kveld skal han synge "Hunting High and Low" av Aha. Blir spennende å høre hva han får ut av denne sangen sammenliknet med Morten Harket, men tviler ikke på at han kommer til å gjøre en god versjon.
Tjorven Skrevet 4. april 2003 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2003 Jeg synes også han synger bedre i Idol-konkurransen enn de angene jeg har lastet ned. Han har skikkelig stilig stemme og håper virkelig han kommer med CD med Idol-sangene ja. Foreløpig er ”Up In Tears” min soleklare favoritt. ___ Tror ”Hunting High and Low” er en sang Kurt virkelig kan synge bra!
orakel Skrevet 4. april 2003 #6 Skrevet 4. april 2003 Jeg tenkte først at Take on me hadde vært en sang for Kurt, men ser nå at Gaute skal synge den. Er litt i tvil om Gaute har spenn nok i stemmen til Take on me, men gleder meg til å høre Kurts versjon av Hunting high and low. Han har en helt annen stemme enn Morten Harket, så jeg regner med at han "gjør sin helt egen versjon". Gleder meg.
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2003 #7 Skrevet 4. april 2003 Jeg har ikke lastet ned noen av sangene hans, men han har en utrolig rå og særegen stemme. Håper virkelig han vinner Idol!! :D
Snehvit Skrevet 4. april 2003 #8 Skrevet 4. april 2003 Er litt i tvil om Gaute har spenn nok i stemmen til Take on me' date=' men gleder meg til å høre Kurts versjon av Hunting high and low.[/quote'] Jeg tror egentlig at "Hunting high and low" er bedre å synge enn "Take on me" med tanke på å få vist frem sine sangprestasjoner, så det spørs nok om ikke Kurt gjorde det beste sangvalget der. Men vi får se. Gaute ligger muligens litt nærmere Morten Harkets stemme enn det Kurt gjør, så det blir interessant å høre om Kurt klarer å gjøre også denne sangen til "sin egen"!
Anki1971 Skrevet 4. april 2003 #9 Skrevet 4. april 2003 Jeg kjøpte CD-en på zailor.no her om dagen, og den er knallbra Anbefales absolutt Og jeg gleder meg helt sinnssykt til å høre Kurt synge "Hunting high and low" i dag
Cilla Skrevet 5. april 2003 #11 Skrevet 5. april 2003 Kurt leverer hver eneste gang!!! Ruby: Det hørtes ut som en kommentar fra dommer-Lena i Idol!
Tjorven Skrevet 10. april 2003 Forfatter #12 Skrevet 10. april 2003 Jeg kjøpte CD-en på zailor.no her om dagen, og den er knallbra Anbefales absolutt Hvor langt tid tok det før du fikk CD’n? Vi venter nemlig spent på den nå…
Tjorven Skrevet 24. april 2003 Forfatter #13 Skrevet 24. april 2003 Vil bare anbefale alle som liker Kurt sin stemme å kjøpe denne CD'n. Den er virkelig utrolig bra og har blitt spilt nesten kontinuerlig hjemme hos oss hele påsken! Jeg blir mer og mer imponert over stemmen hans!
orakel Skrevet 24. april 2003 #14 Skrevet 24. april 2003 Jeg har også kjøpt cd'en og venter spent på at den skal komme i posten.
Tjorven Skrevet 25. april 2003 Forfatter #15 Skrevet 25. april 2003 Jeg har også kjøpt cd'en og venter spent på at den skal komme i posten. Du har masse å glede deg til! Har også hørt (mener jeg) at de kommer med ny CD til sommeren, så den skal vi helt klart bestille den også!
Tjorven Skrevet 29. april 2003 Forfatter #16 Skrevet 29. april 2003 Vi har iallfall klart å få Kurt inn på VG-lista! Det fortjener han! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=57356
orakel Skrevet 29. april 2003 #17 Skrevet 29. april 2003 Det tok bare 2 dager før ep'en lå i posten, det var kjapt levert. Den var kjempebra :D Fenrik Lane kommer med plate i august uansett om de får platekontrakt eller ikke og uavhengig av hvordan det går med Kurt i Idol. Det er det de sier foreløpig ihvertfall. (Hvis Kurt vinner, kan det jo hende at det blir endringer)
Lykkeliten Skrevet 29. april 2003 #18 Skrevet 29. april 2003 Jeg var i Bergen i helgen og kjøpte CD´n der! For meg var det en av de platene man må høre gjennom noen ganger før det virkelig blir bra - you see? Nå har jeg selvfølgelig hørt på den masse allerede og jeg er imponert. Synes stemmen til Kurt er helt rå... Etter min mening er det han som fortjener å vinne Idol, ja :blunke:
Aquarius Skrevet 31. mai 2003 #19 Skrevet 31. mai 2003 Fenrik Lane er min type musikk! Cden spilles her hjemme hver dag! Så jeg anbefaler denne Cden til dere Kurt-fans! Jeg gleder meg kjempe mye til neste cden deres kommer..men det kan jo bli en stund til nå..ettersom Kurt vant Idol (fortjent!!) Litt kult om Kurt sin singel #so high" ligger på listen samtidig som "come down here" med Fenrik Lane ligger på listen Ikke mange som kan skryte av å ha to sanger på vg-lista..SAMTIDIG! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå