Gå til innhold

Litt pynta klær til 35 åring(Mann)?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei

Skal være med min mann på shopping. skal ha noe klær som er litt fint. søndagsklær som jeg sa. hadde tenkt på en sort genser vest med hvit stripete skjorte inni. kanskje er sprekt slips. en sort flott bukse som er en mellom ting mellom dress og dongri bukse

hva er høstens trender for menn? farger, snitt...osv.

hvor finner jeg dette? billi og flott er tingen her i huset. har HM brukbare ting?

max pris for skjorte er 400kr.

noen som kan være så snill å gi meg noen tips til noe å se etter og hvor skal vi se?

ska shoppe i trondheim tenkte vi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mye strikk i høst, mye grått, svart og hvitt. Slips er lov. Vest er også trendy, så det høres ut som du er inne på noe.

Samboer'n kjøpte seg skjorte til 400 på Match her tror jeg..

HM er vel greit når du skal ha noe utenpå, men ellers er vel ikke formen og snittet på skjortene derfra det beste..

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Som Ce'Nedra sier, så er det mye grått og svart i høst. Har også overtalt samboeren til å kjøpe en strikket vest. Har en følelse av at dette er mulig å oppdrive ut fra motebildet som er (men har spurt på HM, og der hadde de bare en svart vest i bomullsstoff). På HM har de imidlertid flere fine gensere med v-hals i merinoull. Samboeren har flere av dem, og jeg syns de er fine. Kan brukes til litt pent og til hverdags.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...