Nephilia Skrevet 3. april 2002 #1 Del Skrevet 3. april 2002 Har lurt litt på om jeg skal ha perler i håret på dagen, men så vet jeg ikke helt hvordan jeg går frem. Skal til frisør for å ordne håret. Er det jeg eller de som ordner med perlene? Og i såfall, vet noen om hvor jeg får tak i slike perler?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose Skrevet 3. april 2002 #2 Del Skrevet 3. april 2002 Dersom det er en salong med litt utstyr har de garantert perler - bare spør de : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunhild Skrevet 3. april 2002 #3 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg har/hadde tenkt å ha "perler" i håret. Kjøpte dem som hårspenner til den nette sum av ti kroner stykket Dette var i brudesalongen her i Hamar. Skulle prøve dem på her om dagen, og fant ut at tanken var god... det er bare det at jeg har kort, kort hår, og spennetypen var av typen hårnål, om du skjønner hva jeg mener. Sikkert sånn en kan "døtte neri" hvis en har oppsatt hår. Tviler på at jeg med kort hår kan bruke dem. Skal ha prøvetimen min i morgeg, og vil da avklare det med frisøren. Spiller forsåvidt ikke så voldsom stor rolle om jeg ikke får brukt dem. Men det ga en artig effekt siden jeg har bekmørkt hår. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #4 Del Skrevet 3. april 2002 Hvis du er litt fingernem kan du lage dem selv. På Panduro og sytilbehørbutikker får du kjøpt perler i mange fargenyanser og tynn gull/sølvtråd til å surre dem fast på hårnåler eller spenner. B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 3. april 2002 #5 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg har kjøpt "spenner" med perle på på brudesalongen. De kostet 20 kr pr stk. Ellers kan det også hende at du får kjøpt det hos frisøren 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
August Skrevet 3. april 2002 #6 Del Skrevet 3. april 2002 Hva med å prøve å kjøpe perlesnor fra: http://www.wiresandpearls.dk/ Jeg fant ikke noe bestillingsside der, men det går kanskje ann å sende en vanlig mail.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 4. april 2002 #7 Del Skrevet 4. april 2002 Da jeg var hos frisøren her om dagn fikk jeg med meg en sånn tynn tynn hårnål som frisørene bruker i håret. Selvom jeg har kort hår, kunne fint dette brukes. Det eneste jeg må gjøre er å kjøpe meg noen løse perler som jeg tre inn på disse hårnålene. Enkelt og billig, for perler koster ikke stort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #8 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg skal inn til frisøren i dag - jeg har sett noen glassperler på en ståltråd og jeg skal høre om de kan brukes.Disse kostet 12 kr. pr stk og det er noe man vanligvis fester rundt glass for å pynte dem extra opp. På Glitter har jeg også sett klemmer med perler på seg - men jeg syntes ikke de var så flotte 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #9 Del Skrevet 4. april 2002 Hei 20 april. Hvor har du funnet disse glassperlene? Er på utkikk etter det, men finner det ingen steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #10 Del Skrevet 4. april 2002 Heisann Anonym Jeg har funnet disse glassperlene hos en hobbybutikk i Østervåg i Stavanger. De har dem sikekrt andre steder også - men jeg kom over dem helt tilfeldig 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #11 Del Skrevet 4. april 2002 Panduro har glassperler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå