Gjest TS Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Trenger desperat hjelp her! Skal på mafiafest, eller rettere sagt mafia BRYLLUPSfest (fiktivt bryllup altså) på lørdag, og har ingen anelse om hva jeg bør ha på meg, hvordan håret bør være (har skulderlangt litt krøllete hår og pannelugg) og hvordan jeg skal sminke meg... Noen som kan være så snill å hjelpe meg? Gjerne link til bilder hvis dere har... Tuuuusen takk!!
Gjest Blondie65 Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Lang kjole, lange hansker, røde lepper og litt Marilyn Monroe på håret (og en pistol/revolver i vesken). Røyker du så går du til anskaffelse av sigarettmunnstykke av den lange sorten. Smykker er perler. Eller du kan gå som mafioso - stripete dress og mafiahatt og Rayban solbriller.
Merneith Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Jeg ville enten gått som dette. Med bølgete hår, munnen sminket mindre og knallrød og nokså mye kajal. Jeg hadde tatt på meg en lang, trang kjole og et sjal. Ellers så hadde jeg slengt på meg dressen til kjæresten og hatt masse gele i håret og hatt det i en glatt sleik.
Amalie_85 Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 http://www.buycostumes.com/Search_All_mafi...ductDetail.aspx litt sent å bestille kanskje, men gud så kult. og kanskje litt inspirasjon http://www.buycostumes.com/Search_All_mafi...ductDetail.aspx
Gjest TS Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Åååå! Tusen takk for svar! Hadde vært kult å få til håret og sminken sånn som på bildet, Merneith, men virker litt vanskelig... Tror du det funker med vanlig krølltang??
Umuriel Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Jeg tenker litt på Michelle Pfeiffers rollefigur i Scarface.
Gjest Britt Banditt Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 http://www.buycostumes.com/Search_All_mafi...ductDetail.aspx litt sent å bestille kanskje, men gud så kult. og kanskje litt inspirasjon LITT kort kanskje?
Merneith Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Åååå! Tusen takk for svar! Hadde vært kult å få til håret og sminken sånn som på bildet, Merneith, men virker litt vanskelig... Tror du det funker med vanlig krølltang?? Krøllene kan nok lages med vanlig krølltang. Man lager vanligvis slike bølger med hårklips som festes i vått hår. Men det kan tenkes at det er litt vanskelig.. Å sminke munnen slik er derimot ikke så vanskelig. Bruk litt dekkstift/foundation og rød lipliner for å forminske leppene.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Her finner du kuule kostymer til festen, de leverer innen 24 timer, + postgangen. Lykke til på festen!
Gjest StockDama Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 Tenk heller Sopranos, Gudfaren =p Italienske kvinner med gedigent hår, mye sminke og trange bukser med høye hæler og en eller annen veldig fargerik skjorte.
Gjest Blondie65 Skrevet 24. september 2007 #12 Skrevet 24. september 2007 Litt inspirasjon: http://www.temafest.no/tema.htm
Champagnepiken Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 Åååå! Tusen takk for svar! Hadde vært kult å få til håret og sminken sånn som på bildet, Merneith, men virker litt vanskelig... Tror du det funker med vanlig krølltang?? Bølgeføning er en teknikk de fleste frisører behersker, så du kan jo vurdere å få lagt håret profesjonelt for anledningen? Det gjorde jeg til en fest for et par år siden, og du verden, som det slo an!
wind-up bird Skrevet 24. september 2007 #14 Skrevet 24. september 2007 (endret) Her er en guide til å lage bølger i håret Endret 24. september 2007 av wind-up bird
wind-up bird Skrevet 24. september 2007 #15 Skrevet 24. september 2007 for å få litt ideer til klær ville jeg ha tenkt mote fra 1930-tallet.. feks: http://thinkinpictures.wordpress.com/2007/.../the-new-woman/ http://images.google.no/images?hl=no&c...sa=N&tab=wi
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #16 Skrevet 24. september 2007 Artig med temafest! Jeg ville ha tatt på meg en svart kjole som når ca til knærne, svarte lange hansker, kanskje en hatt, perlesmykke, og sminket meg med blekt pudder, mascara + flytende eyeliner, og rød leppestift.
Metis Skrevet 24. september 2007 #17 Skrevet 24. september 2007 Hvis du skal være Mafiakone, synes jeg det er mer passende med trashy høyt hår, overdrevent mye sminke, røde, lange negler og tonnevis med gullsmykker....Italienske mafiakoner er ikke akkurat å regne som stilikoner. I hvertfall slik jeg ser det.....Og for all del; hiv på deg en trashy leopardtopp i skinnende materiale, da er du garantert i boks!
Drua Skrevet 24. september 2007 #18 Skrevet 24. september 2007 (endret) Hvis du skal være Mafiakone, synes jeg det er mer passende med trashy høyt hår, overdrevent mye sminke, røde, lange negler og tonnevis med gullsmykker....Italienske mafiakoner er ikke akkurat å regne som stilikoner. I hvertfall slik jeg ser det.....Og for all del; hiv på deg en trashy leopardtopp i skinnende materiale, da er du garantert i boks! Veldig enig, dette er ihvertfall sånn jeg tenker på nymotens mafiakoner! Ikke glem oppsatt hår, miniskjørt, gullkors, utringning og mange armbånd i gull. Og alltid fine sko. Uansett hvor trashy antrekket er, har de alltid fine sko i skinn. Endret 24. september 2007 av Drua
Gjest TS Skrevet 24. september 2007 #19 Skrevet 24. september 2007 Tusen takk for mange gode svar!! Nå er det mafia bryllup, så blir kanskje litt feil med miniskjørt og leopard....
Metis Skrevet 25. september 2007 #20 Skrevet 25. september 2007 Tusen takk for mange gode svar!! Nå er det mafia bryllup, så blir kanskje litt feil med miniskjørt og leopard.... Nei, det er nettopp slik at det ikke blir feil!! Mafiakonene har ikke stilsans og stiller både i dåp og bryllup i trashy tøy og sminke. Det er jo det som kjennetegner dem, hvis vi nå skal tillate oss å se på dem som en ensartet gruppe. Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå