MarianneE Skrevet 4. april 2003 #1 Del Skrevet 4. april 2003 Hørte på P4 i morges at nå skal Pelle Parafins Bøljebænd sammles og ut på turnè! Da ble jeg nostalgisk! Flere som syntes dette var høydepunktet på TV`n "den gang vi var unge"?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 4. april 2003 #2 Del Skrevet 4. april 2003 Så kult! Jeg var faktisk på konsert med Pelle Parafin på Rockefeller i, tja - 1996, tror jeg, og det rocka skikkelig. De var like bra som strikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 4. april 2003 #3 Del Skrevet 4. april 2003 Ja, hvem glemmer Pelle Parafin..... Husker godt Halvsju og, med Ivar Dyrhaug og Turid Øversveen. Det var tider! L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2003 #4 Del Skrevet 4. april 2003 Bomber og brylkrem Naken greve jager neger med øks Det enkleste er pistol YI-haaaaaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. april 2003 #5 Del Skrevet 4. april 2003 Flere som ble nostalgiske her nå... Selv om jeg har vanskelig for å se meg selv dra på en av konsertene for å høre bøljemusikk. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. april 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 4. april 2003 De var like bra som strikk! SN: Var?????? Tviler på at jeg kommer til og reise, men..... Hadde vært litt gøy, da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå