Skusla Skrevet 5. april 2003 #21 Skrevet 5. april 2003 Så koselig tråd..... :D Hverdagslykke for meg er: - Å snakke med niesen min på tre år som bor i Usa, å høre henne si: I loooove you auntie ****. - Ligge å snakke med sambo om kvelden om alt mulig, legge planer og kose oss - Få SMS el telefon fra bestevenninna mi ( eller noen av de andre venninnene mine..) - Stå opp å finne lapp fra sambo hvor han skriver hvor glad han er i meg og hvor mye jeg betyr for han. - Å gjøre noe som gleder andre - Ett smil - At pusene mine ligger i hver sin armkrok når jeg våkner om morgenen. - En god smertedag - Å snakke med broren min - Få hilsen fra mormor - Ett nyvasket hjem - En god middag - Sove lenge, helst sammen med sambo da.... - Et vamt bad - En kopp kakao mens man ligger under teppet med en god bok - Stirre inn i peisilden å la tankene vandre - Cafebesøk med gode venner - gode eksamensresultat - Å faktisk finne noe å ha på seg når man titter inn i skapet om morgenen - Våren - Kvinneguiden... - Kaffe og avisen når jeg våkner - Søndager - Kooose meg hjemme alene - Koselig SMS fra venner/venninner/sambo hvor det står at de er glade i meg - Å ligge goooodt og varmt under dynen å høre at regnet pisker på ruten å det blåser kraftig ute Det er sikkert mye mer, men jeg stopper her.. Det er faktis utrolig mye som gjør meg glad og som gjør meg takknemmelig for at jeg har så mange rundt meg som jeg setter pris på.... :D
Gjest c75 Skrevet 5. april 2003 #22 Skrevet 5. april 2003 Hverdagslykke! : *Varme i peisen *En god bok *Et glass rødvin (selv om det bare er tirsdag..) *Å høre min sønn på 2 år synge hele "Bæ,bæ lille lam!" *Gode ord fra sambo som liker meg akkurat som jeg er! *En fin film,venner på besøk og kakao!!
MarianneE Skrevet 6. april 2003 Forfatter #23 Skrevet 6. april 2003 Hadde besøk idag av pappa og min lille halvsøster på snart 4. Hun skulle ikke sitte hos pappa: "søster er bedre og sitte hos" Slikt smelter meg!
Tamara Skrevet 6. april 2003 #24 Skrevet 6. april 2003 Et eksempel på hverdagslykke: We have had a wonderful day yesterday! After breakfast, we did the dishes and some laundry. Noah helped, ofcourse. Then we went to bed for our nap.... A 2 hour nap is great both for little Noah, and mom who has a fever and a runny nose. The weather was great yesterday, so ofcourse we had to go out. But since I am sick, I wasn`t feeling good enough to go for a long walk. SO, we just sat on the stairs outside the house! LOL We spent almost 2 hours sitting outside blowing bubbles! Noah loved it! He laughed everytime he saw the bubbles dancing down the road in the sunshine.. Every single person walking by our house smiled and talked to him... He was so happy, because he loves to say hello to all the people walking by. Suddenly it started to rain. Really weird, cause it was still sunny and hot. I ran in and got my "see through" umbrella, and we sat on the stairs looking through the umbrella, counting raindrops. What an amasing day! Being sick isn`t bad at all on days like that! Dete skrev jeg på TLC for 2 dager siden. Det var en lykkelig, hverdagslig dag.
*Lillian* Skrevet 6. april 2003 #25 Skrevet 6. april 2003 Hverdagslykke kan være så mangt, det kommer veldig ofte an på dagsformen og hva som skjer osv... Men i dag kan jeg si at hverdagslykke for meg er: * Sitte ute i varmen og bare lytte til fuglene (og vinden som suser...) * Få høre av noen jeg bryr meg om hvor stor pris h*n setter på meg! * Høre sambo si "jeg elsker deg" * Et (eller flere) av barna på jobben som kommer løpende mot meg når jeg kommer på jobb om morran * Få komme med oppmuntrende ord til noen som er nedfor * Få hjelpe noen som trenger hjelp * Få lov til å gi noen en liten gave selv om det ikke er verken bursdag eller jul * Få shoppe inn møbler og sånne ting til nye huset vårt * Få muligheten til å gjøre det jeg vil på en søndag * Få sove så lenge jeg vil på en helgemorgen * Få komplimenter fra noen jeg virkelig vil skal like meg ....pluss masse mer!! :D Skulle ønske jeg klarte å se slike enkle små ting som egentlig gjør meg såå glad når jeg er nedfor også.. Dessverre har jeg en tendens til å se slikt bare når jeg er glad fra morgenen av...og ikke når jeg er deppa.. Men jeg vet jo at bak skyene er himmelen alltid blå!! Lillian
Joplaya Skrevet 7. april 2003 #26 Skrevet 7. april 2003 * Å få et nydelig smil fra min 10 mnd gamle jente * Å gå tur i solen med hund og vogn * Å høre babbling fra vognen foran meg * Samboer kommer tidlig hjem fra jobb * Fuglekvitter * Kjenne at solen faktisk varmer - våren er her :D * Å få en god suss og klem fra jenten min * En telefon fra en i familien * Venner * Å få post Å kjenne at jeg lever.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 9. april 2003 #27 Skrevet 9. april 2003 Det er så mange ting, egentlig. Jeg lengter etter juli når jeg kan sitte på fjellet langs ofot-fjorden med en bok, bare høre på lydene fra byen og se utover fjorden mens solen er like lat som meg. Gleder meg veldig til å dele dette med min kjære. Aldri delt det med noen, faktisk. Ellers er det helt fantastisk å bare sitte på en solbadet veranda med en sovende katt i fanget. Om alle kunne gjort det noen ganger i uken, så er jeg overbevist om at det ikke ville eksistert krig i verden. En veldig spesiell feeling jeg sansynligvis aldri kommer til å oppleve igjen, er den spesielle stemningen man får bak rattet på trailer over en av norges fjell-overganger (saltfjellet og dovre er helt fantastisk!). Det er en litt spesiell feeling å se naturen "vokne" mens du reiser forbi, uten andre biler eller mennesker i nærheten. Det samme gjelder følelsen av snøen som velter rundt bilen i desember måned, mens du er på vei hjem. Årgh, det er så vanskelig å beskrive! Men det er et litt annet perspektiv på norge der oppe, bak rattet, mens man faktisk er på jobb. Fått mange fine stunder der, alt i alt. Uansett hvor mye jeg hatet det ellers Men ingenting slår å vokne sammen med min kjære, mens regnet høljer ute - og vi har all tid i verden til å gjøre nøyaktig absolutt ikkeno.
Fru Fomle Skrevet 9. april 2003 #28 Skrevet 9. april 2003 Hverdagslykke for meg er: * Når en av guttene mine kryper opp i fanget mitt for å kose, da tenker jeg på hvor ufattelig heldig jeg er som har fått akkurat dem! * Gode ord og kos og klem fra mannen min * Sitte på bussen hjem fra jobb når sola skinner og det enda er lenge til dagen er slutt.. * Legge meg tidlig og sove en hel natt uten og bli vekket * Kjøre bil om våren i solskinnet med steroen på full guffe * Penger igjen på skatten * En god lang joggetur med etterfølgende dusj * Tusle rundt i pyjamas hele dagen * Å få til noe jeg har strevd meg lenge... -valla-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå